شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

اولین پوستر از سریال امنیتی - جاسوسی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری رونمایی شد.

در آستانه تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر جدیدترین اخبار از وضعیت پروژه عظیم و فاخر حضرت معصومه (س) از سوی سازندگان آن اعلام شد.

ویدئوکلیپ «دختران پیشتاز» به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد.+ فیلم

پیکر مطهر شهید «نسیم افغانی» از مجاهدین افغانستانی دفاع مقدس که به دستور رهبری در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده خواهد شد، نشانه ای کوچک از وحدتی عمیق میان دو ملت دوست و همسایه دارد که برخی با شیطنت های رسانه ای سعی در خدشه دار کردن آن دارند.

چاپ ششم کتاب «دایی سهراب» نوشته محمد میرکیانی از سوی انتشارات قدیانی منتشر شد.

نسخه الکترونیک کتاب «سایه‌ای زیر نور ماه» اثر سوسن طاقدیس با تصویرگری حمیده محبی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار شده است.

دوواین جانسون میزبان کنسرت جهانی شهروندان برای مبارزه با بیماری کووید 19 می‌شود.

آیین اختتامیه جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی آنلاین نقشا عصر امروز در آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود.

رادیو زیارت برای تبیین معارف و فرهنگ اهل‌بیت با 3000 دقیقه برنامه به استقبال دهه کرامت می‌رود، "خدمت کریمانه" محور برنامه‌های شورای معارف سیما قرار گرفت، شبکه سه تا 13 تیر "چراغانی" می‌شود و "سمت خدا" ویژه‌هایی را در قم و مشهد، تدارک دیده است.

سریال «جنگل سرخ» درباره ماجراهای دهه شصت و حضور منافقین در جنگل‌های شمال کشور است.

ارزیاب بین‌المللی یونسکو در امور ژئوپارک‌ها گفت: شهرستان طبس می‌تواند به عنوان بزرگترین ژئوپارک مطرح شود اکنون متولیان آن آمادگی دارند تا پرونده ژئوپارک را تا پاییز به یونسکو ارسال کنند.

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که معمولا ژانویه برگزار می‌شود، به دنبال به تعویق افتادن مراسم اسکار 2021 تا آوریل آینده، دو ماه عقب افتاد.

جوئل شوماخر کارگردان کهنه‌کار و نامدار سینمای آمریکا که سازنده دو فیلم از فیلم‌های «بتمن» بود، در 80 سالگی درگذشت.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید «نسیم افغان» نماد روشن از پیوند عمیق دو ملت مقاوم افغانستان و ایران است. این شهید با دستور مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام هشتم (ع) به خاک سپرده می‌شود.

کامران تفتی مجری مسابقه اتومبیل‌رانی «دست‌فرمون» در شبکه نسیم شد.

پیش تولید سریال «آهوی من مارال» که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می گذرد به زودی آغاز خواهد شد.