یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

بنیاد رودکی برای اجرا در تالارهای خود به گروه‌های هنری فراخوان داد.

مصطفی رضوانی مدیرگروه فیلم و سریال شبکه پنج از مراحل پایانی نگارش سه مجموعه تلویزیونی برای این شبکه و احتمال پخش ان‌هها در پاییز و زمستان خبر داد.

چارلز رندولف با ساخت فیلم «ووهان» درباره هفته‌های ابتدایی و پر از اضطراب شیوع کرونا در چین، اولین تجربه کارگردانی خود را کلید زد.

سعید سهیلی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش، تازه ترین بازیگر «گشت ارشاد 3» را معرفی کرد.

سلیمانی گفت: ریل‌گذاری وزارت ارشاد در کارگاه ساماندهی مد و لباس در جهت حمایت از طراحان عفاف و حجاب نیست. از آقای قالیباف و به خصوص آقاتهرانی درخواست دارم تا در کمیسیون فرهنگی مجلس بحث کالای فرهنگی حجاب را تصویب کنند تا مشکلات این حوزه تا حدی برطرف شود.

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با سه فیلمنامه موافقت کرد.

فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد.

طاهره خاتون میرزایی طی تماسی اطلاع داد که ساعتی پیش خانه "داریوش اسدزاده" را پلمب کرده‌اند و در کوچه و خیابان است.

نویسنده سریال «شهید زین الدین» گفت: می خواهیم در این سریال «شهید زین الدین» را به نسل جدید معرفی کنیم و نسل جدید باید از شهیدان درس بگیرد.

اگر می‌خواهید از سریال‌های ویژه و فاخر تلویزیون که در آینده روی آنتن می‌روند باخبر شوید، ما در اینجا نگاهی به وضعیت تولید سریال‌های الف ویژه و الف فاخر سیما فیلم و مراکز استان‌ها انداخته‌ایم.

به بهانه سالگرد درگذشت حبیب الله معلمی، شاعر عارف مسلک دفاع مقدس، پای خاطره بازی حاج صادق آهنگران نشستیم؛ کسی که شهرت خود را مدیون شهید علم الهدی و مرحوم معلمی می داند.

به مناسبت «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر»، 14 گروه منتخب تئاتر خیابانی با شعار «نه به اعتیاد» در تهران و 9 استان دیگر به اجرا می‌پردازند.

تماشاخانه سرو میزبان نمایش «برگشتن» به کارگردانی حسین مسافرآستانه خواهد شد.

بازی علی صبوری در سریال طنز شبکه سه که پیش از این در فضای مجازی به شهرت رسیده بود، بهانه ای شد برای داستان پر از تناقض این روزهای مدیران صدا و سیمایی که هر وقت دلشان بخواهد چشمانشان را بر حواشی می بندند.

در ادامه قطع ماهواره ای برخی شبکه های برون مرزی صداوسیما، ماهواره پاک ست هم از روز گذشته دست به قطع کانال انگلیسی شبکه آی فیلم به سبب انباشت بدهی ارزی سازمان صدا و سیما زد.

تهیه‌کننده سریال شهید "صیاد شیرازی" از آماده‌شدن طرح سریال خبرداد و گفت: موافقت دستگاه‌های اصلی براساس میزانسن، گرفته شده و در مکانیزم اجرایی آن قرار داریم.