جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

در ساخته جدید تیلور شریدان، مورگان فریمن و نیکول کیدمن با یکدیگر همبازی شدند.

دار الافتای عراق امروز (شنبه)، ترور فرماندهان نصر را جنایتی غیرقابل بخشش در خاک عراق خواند و خواستار محاکمه عاملان این اقدام شد.

جانشین پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه حدود 14 درصد از کل سرقت‌ها در کشور مربوط به سرقت از اماکن است، نسبت به سرقت از باغ ویلاها هشدار داد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال آتی حداقل با 20 روز تأخیر به مجلس ارائه شد، گفت: نیاز داریم با جدیت بیشتری کار بررسی بودجه 1402 را پیش ببریم.

سریال «ابر می‌بارد» با موضوع تلاش پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مهار کرونا، از شنبه 24 دی ماه در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

«در همسایگی گلوله‌ها»؛ روایتی مستند و خواندنی از رشادت‌ها و رنج‌های مردم شجاع و مظلوم فوعه و کفریا در سه سال محاصره توسط جریان تکفیری، توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال‌احمر از آماده‌باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال‌احمر برای مقابله با سرمای بی‌سابقه در کشور و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان و در راه‌ماندگان احتمالی خبر داد.

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد از آمادگی آنتونیو گوترش برای کمک به پایان نزاع در اوکراین خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران تعطیل شدند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه داور نتیجه بازی را عوض کرد، گفت: سریال اشتباهات داوری علیه تراکتور باید تمام شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نگاه اسلام زن قلب تپنده خانواده است، گفت: عامل استحکام خانواده بر محوریت تکریم مقام مادری و زن استوار است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هزار و 100 هکتار زمین در استان یزد برای ساخت واحدهای ویلایی تحویل شده است، گفت: ساخت واحدهای مسکونی در دولت سیزدهم در سطحی بالاتر از وزارتخانه راه و شهرسازی پیگیری و اجرایی می‌شود.

زنان از همان روز‌های نخستین انقلاب اسلامی در ایران، یک حضور ونقش پررنگی داشته و در تمامی فراز و نشیب‌های چهار دهه اخیر همراه مردان در جهت رسیدن به موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی کمک کردند.

حجت الاسلام رضا محمودی وند با اشاره به اینکه اسلام به جایگاه زن تعالی و شخصیت داده است گفت: با بررسی جایگاه زن در نگاه جهان غرب به این مهم پی خواهیم برد که غرب برده‌داری نوین تنزل داد.

بارش برف در کهگیلویه و بویراحمد باعث شد تا خدمات‌رسانی آب، برق، تلفن، اینترنت و... با اختلال مواجه شود اختلالی که نقش عدم رعایت پدافند غیرعامل در آن پررنگ بود.

مسول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور زنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون یک حضورفعال و تاثیرگذار در تمامی مراحل انقلاب اسلامی بوده است.