چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

آیت‌الله علی اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن تحریک بیشتر برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به حفظ وحدت، اتحاد و انسجام نیاز داریم تا اجازه ندهیم دشمنان بین مسلمان، احزاب و سلایق در کشورمان تفرقه ایجاد کنند.

با برگزاری مسابقات انتخابی مدعیان، ترکیب تیم ملی زنان کوراش ایران برای مسابقات قهرمانی جهان هند مشخص شد.

کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس از برگزاری متفاوت مراسم افتتاحیه این بازی ها خبر داد.

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت های بین المللی دیمیتری کرکین راهی کشور روسیه شد.

وزیر کشور با اشاره به مسئله عبور اتباع خارجی از ایران برای زیارت اربعین گفت: ما با دولت عراق به توافق رسیدیم تا زائران خارجی از ایران بتوانند به سمت عراق خارج شوند. البته که مشکلاتی نظیر ویزاهای چندگانه این افراد هم بود.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت پرونده بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر گفت: در سراسر کشور محاکمات شروع شده است و تهران و البرز و اصفهان و کردستان به عنوان پیشتازان در این زمینه بودند و پرونده ها را از دادسرا به دادگاه ارسال کردند.

برنامه رقابتهای لیگ برتر وزنه برداری در فصل جدید اعلام شد.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: صنعت کشور نیاز به تحول دارد و این تحول باید با تزریق خودباوری، خلاقیت و فکر کردن به صنعتگران و حتی کارگران حاصل شود.

برخی از اهالی روستاهای شهرستان کهگیلویه با گلایه از قطع شبکه‌های تلویزیون اعلام کردند چند ماهی است که از این موضوع رنج می‌برند و از مسئولان خواستار رفع سریعتر این مشکل شدند.

غار ده شیخ با قدمتی قریب به 135میلیون سال از یک طرف معرف تاریخ و فرهنگ است و از سویی دیگر دارای ظرفیت‌های مهم برای رونق گردشگری است و نیازمند توسعه زیرساخت‌ها دارد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل مردم کشور را قوی‌ترین زیرساخت قدرت ملی دانست و گفت: مردم اصلی‌ترین مؤلفه قدرت ملی هستند، بنابراین حفظ زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات به آنها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: برآورد سرویس‌های اسرائیلی و سازمان سیا هم این بود که در این وضعیت اقتصادی و با جراحی‌های اقتصادی که انجام شده، ظرفیت مهار ایران و تغییر رفتار این کشور در داخل وجود دارد؛ لذا طرحی راهبردی و کوتاه‌مدت تعیین کردند و آن مهار راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه بود.

چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات آسیایی و جهانی سال 2023 اعلام شد.

در حال حاضر بیماری سالک به صورت بومی در 20 استان کشور وجود دارد و در 6 ماه اول سال جاری 3 هزار و 723 مورد ابتلاء به سالک در کشور شناسایی شده است که یکی از راه‌های پیشگیری از این بیماری، رعایت بهداشت محیط، بهسازی محیط و خود مراقبتی است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: با تاج برای تصمیم گیری درباره تیم امید جلسه خواهیم داشت.

فرمانده معظم کل قوا از بسیجیان سپاه تهران بزرگ به جهت دفاع از امنیت مردم تشکر کردند.