شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

محمدعلی نوبخت گفت: نخستین اطلس سرمایه‌گذاری شهرهای ساری و میاندرود در دست تنظیم و تدوین است.

نظری گفت: میدان نقش آفرینی امروز برای روابط عمومی‌ها جهاد تبیین است و در این خصوص ارزیابی انجام می‌شود.

احمدرضا پرنده گفت: در حال حاضر 174 هزار نفر از کارگران در کشور تحت پوشش بیمه بیکاری هستند.

امیر موسوی با بیان اینکه هدف نهایی دشمن از اغتشاشات تجزیه کشور و سوریه سازی است که هرگز به آن نخواهند رسید گفت: دویست هزار جان با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند که اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که هیچ طوفانی بر آن کارگر نیست، و هیچ کشوری جرات تجاوز به این کشور را ندارد و به آن فکر هم نمی کنند.

شمشیربازان جوان سابریست کشورمان در رده بندی جهانی صعود چشمگیری داشتند.

برای پرداخت تسهیلات خرد، فرزندآوری و ازدواج باید طبق بخشنامه بانک مرکزی حداقل مدارک و یک ضامن به همراه سفته از متقاضی دریافت شود اما برخورد سلیقه ای و سخت گیری برای عدم پرداخت، تبدیل به چالش مهم این روزهای متقاضیان شده است.

اولین همایش پیرغلامان رضوی امام رضا علیه السلام با تجلیل از 14 نفر از ذاکرین اهل بیت و عصمت طهارت علیه السلام با همت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اردبیل در امامزاده صالح اردبیل برگزار شد.

واحدیان گفت: علاوه بر مسائل سخت‌افزاری مسائل نرم‌افزاری نیز مهم هستند چراکه شهر یک موجود زنده است و روح آن نیاز به جلا دارد و این امر به کمک مردم محقق می‌شود.

چراغ پور گفت: امروز باز هم شاهد کاهش دما در سطح استان بودیم و بلداجی با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان و شهرکرد با کمینه دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین مرکز استان در کشور شد.

نیازها و فرصت‌های هر جامعه‌ای با گذر زمان تغییر پیدا می‌کنند و به دنبال آن در هر دوره‌ای، تعداد مشخصی از شغل‌ها، تقاضای بیشتر و درآمد بالاتری خواهند داشت.

رئیس فدراسیون والیبال موضوع مطرح شده در خصوص جدایی خوش‌خبر از تیم ملی بزرگسالان را غیر واقعی عنوان کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه دولت طرح‌ها و برنامه‌های متعددی برای دانش‌آموزان در دستور کار دارد، گفت: طرحی به نام "راهیان پیشرفت" در مدارس اجرا خواهد شد، در این طرح نوجونان و جوانان اتفاقات خوبی که در طول 43 سال گذشته در کشور رخ داده را خواهند دید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در 13 آبان امسال مردم بصیرت 43 ساله خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند و نه‌تنها در شهرکرد بلکه در جای جای استان و کشور این بصیرت نمایان شد.

شهید "سید روح الله عجمیان"جوان بسیجی که امروز در حمله وحشیانه اوباش در کرج به شهادت رسید.

مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه دشمن شکست خود را در این مرحله مشاهده کرد، گفت: دشمن برای ترمیم شکست در پی درج نام سپاه در لیست تروریستی هستند.

پیکرهای مطهر 11 شهید حادثه تروریستی شاهچراغ پس از تشییع در شیراز برای تشییع و طواف در حرم مطهر امام رضا (ع) وارد مشهد شد.