پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال با حضور رئیس فدراسیون هندبال آغاز شد.

با نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو رقابت های انتخابی تیم ملی روز پنجشنبه 21 مهرماه برگزار خواهد شد.

در پایان رقابتهای دسته 59 کیلوگرم زنان وزنه برداری قهرمانی آسیا، وزنه بردار ایران هشتم شد.

فیلم امروز دوشنبه 18 مهرماه از شرکت پترو پالایش کنگان نشان دهنده عادی بودن وضعیت در این شرکت و مشغول بودن کارگران به کار روزمره است.

پدر امینی با مدیرکل تأمین اجتماعی کردستان که کارمند آن سازمان بود مکاتبه کرد. به او ابلاغ شده بود که در کردستان خدمت کند و او در مکاتبه می‌گوید دختر من مریض است و باید همیشه تحت مراقبت باشد وهر ماه به بیمارستانی در تبریز برود.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته واشنگتن موجب شد رئیس‌جمهور روسیه مجبور به حمله به اوکراین شود.

روزنامه فرهیختگان در کانال تلگرامی خود از رفتارهای متناقض نماینده پارلمان اروپا پرده براداری کرد.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با پی‌گیری 2 دیدار ادامه یافت.

فرهنگ لمپنیسم آشوبگری در ایران هم‌راستای با سیاست‌های دشمنان این سرزمین برای جلوگیری از قوی‌ترشدن ایران، تخریب، آتش‌افروزی و کشتارسازی توسط گروه‌های سازماندهی شده و آموزش دیده و با پیاده نظامی نوجوانان و جوانان ناآگاه، همچنین ترویج و تبلیغ بی‌ناموسی و اختلاط دختر و پسر است.

شاخص بورس امروز سه شنبه 12 مهر ماه 1401 با افت 4875.29 هزار واحدی به 1,313,838.95 واحد رسید.

آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: رسانه‌ها باید خود را در مقابل جنگ ادراکی دشمن مسلح کنند و باید در این زمینه احساس مسئولیت داشته باشند.

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر گفت: دشمن در حال جابه‌جا کردن ارزش‌ها و باورهاست زیرا به خوبی درک کرده که از طریق جنگ نظامی به اهداف خود دست پیدا نمی کند.

محمد علی یوسفیان گفت: این هنرمند نماها در تمام حوزه ها نظردهی می کنند و از فرصت مشهور بودن خود برای جریان سازی بهره مند می برند که می بایست این آسیب در بدنه جامعه هنری با تحلیل آموزش داده شده و این جایگاه شکسته شود.

سمیه مقامی گفت: دشمن از سلبریتی‌ها برای تحریک مردم استفاده کرد، اما مسئولین باید با حذف فیزیکی این جماعت، مانع اقدامات آتی آنها شوند.

سید احمد رضوی گفت: واقعیت این است که اغتشاشات و آشوب‌های اخیر، هیچ ربطی به گشت ارشاد، فوت مهسا امینی، گرانی‌ها و حذف ارز ترجیحی نداشت و ندارد.

مشاور امنیت ملی دولت آمریکا گفته است که انتظار پیشرفت در توافق هسته‌ای ایران در سازمان ملل را نداریم.