شنبه 1 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

اتحادیه اروپا از کره شمالی خواست با برداشتن گام‌های قابل راستی آزمایی، مسیر خلع سلاح اتمی کامل و برگشت ناپذیر را طی کند.

صد و هجدمین کنگره آمریکا در حالی روز سه شنبه سوم ژانویه به وقت محلی کار خود را آغاز کرد که کوین مک کارتی رهبری جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان، در سه دور انتخابات برای ریاست این مجلس ناکام ماند.

نماینده عراقی عضو ائتلاف فتح در سخنانی گفت سازمان اطلاعات دوران مصطفی الکاظمی در جنایت ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش داشت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه اقتدار امروز ایران را نتیجه فرهنگ مقاومت دانست و گفت: عبور ایران از مرزهای جغرافیایی و تبدیل شدن به منطق مقاومت مستضعفان جهان، مهمترین دلیل خشم و ترس استکبار جهانی است.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل و همچنین رئیس شورای امنیت سازمان ملل نسبت به ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران هشدار داد.

دی ماه در کرمان سرمای استخوان سوزی دارد، اگر چه که داغی که بر دل مردمان کرمان از نبود فرزندشان بر دل است این سرما را آب کرده است اما کرمانی ها هرگزشهادت فرزندشان، حاج قاسم را در سیزدهم دی ماه فراموش نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی منصوریان گفت: درجنگ احزاب دشمنان اسلام در شکل های مختلف با یکدیگر متحد شده و برعلیه پیامبر می جنگیدند، و امروز نیز در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که تمام گروههای منافق و سلطنت طلب و تجزیه طلب با هم علیه کشور شورش کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران خواستار ارائه گزارشی از وضعیت استاندارد سوخت از جمله سوخت نیروگاه‌ها و غلظت دی اکسید گوگرد شد.

نشست هیات‌مدیره و کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس با حضور تمامی اعضا صورت گرفت.

پبا انجام انتخابات و برگزاری جلسه کمیته نظارت، اعضای کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون قایقرانی مشخص شدند.

رقابت های قهرمانی آزاد جوانان و بزرگسالان پاراتکواندو مردان با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

هفته ی هفدهم لیگ برتر بسکتبال کشور جام سردار دل‌ها که با بازی صنایع هرمزگان و شهرداری گرگان در بندرعباس آغاز شده بود، امروز با انجام پنج بازی به پایان رسید.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال حکم به توبیخ کتبی با درج در پرونده برای سرپرست تیم نیان الکترونیک خراسان داد.

یازدهمین جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور اکثریت اعضا روز دوشنبه 12 دی ماه برگزار شد.

ساعاتی مانده به 1:20 بامداد سیزده دیماه، لحظه به لحظه بر جمعیت حاضر در گلزار شهدای کرمان افزوده می شود.

همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در حال حاضر موکبهای مسیر گلزار شهدای کرمان در حال خدمت رسانی به زائران حاج قاسم هستند.