جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

به دنبال تصویب افزایش دستمزد 1401 در شورای عالی کار، مبلغ حق مسکن کارگران به 650 هزار تومان رسید. این رقم در سال گذشته 450 هزار تومان تعیین شده بود که حدود 42 درصد رشد داشته است.

حسینی گفت: تحقیقات مقدماتی 110 نفر از متهمین پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر در کردستان در دادسرا به پایان رسیده و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

فرهاد شریفی با بیان اینکه نهاده‌های مورد نیاز برای کشت پاییزه در استان کرمانشاه موجود است، گفت: 41 هزار تن بذر گواهی شده در استان برای کشت پاییزه گندم تهیه شده است.

حمیدرضا ترقی گفت: نخبگانی که همچنان در تحلیل شرایط کشور دچار اشتباه شده‌اند و صورت مساله را نفهمیده‌اند در مواضع خود تجدید نظر کنند و به اصلاح مواضع غلط خود بپردازند.

حدود 30 نماینده دموکرات آمریکا در نامه‌ای به کاخ سفید، با اشاره به «ویرانی» اوکراین، تهدید جنگ هسته‌ای و آشوب اقتصادی در اروپا ناشی از بحران انرژی، خواستار پیگیری ابزار دیپلماتیک از جمله «مذاکره مستقیم» با روسیه شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دورویی مقامات فرانسوی تأسف بار است، تصریح کرد: آنها از یکسو بر ارتکاب اقدامات قهری و خشونت‌بار، اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر ریاکارانه به موعظه و فضاسازی علیه سایر کشورها می پردازند.

محمدمهدی برومندی گفت: توانستیم در قانون بودجه کشور، 6 هزار و 375 میلیارد تومان برای باغبانی کشور مصوبه بگیریم که صرف نوسازی، توسعه باغات دیم، توسعه گلخانه‌ها می‌شود.

مدیر عامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه طرحهای صنعت نفت اشتغال پایدار به دنبال دارند، گفت: طرح‌های نفتی می‌توانند مولد باشند و شکوفایی به دنبال داشته باشند، همچنین برنامه محور هستند یعنی باید بتوانیم در حداقل زمان ممکن بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم و سریع نتیجه بگیریم و قادر باشیم سریع اجرا کنیم ولی نمی‌شود یک طرفه باشد و همراه نداشته باشد، این همراه مردمی کردن اقتصاد است.

وزیر نفت گفت: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی سال 1401 انجام شده است و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، هیچ کمبودی در زمینه تأمین سوخت زمستانی وجود نداشته باشد.

معاون اول رییس جمهور اجرای طرح اصلاح الگوی کشت را یک تصمیم فرا قوه ای و در راستای تامین امنیت پایدار غذایی و معیشت کشاورزان توصیف و تاکید کرد: اجرای صحیح سند کشت محصولات استان ها با توصیه و سفارش امکان پذیر نیست و باید الزامات اقتصادی و سوددهی این طرح برای کشاورزان تبیین شود.

عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو و صفحات مجازی آنها نشان می دهد این رسانه‌ها در 25 روز گذشته 17312 دروغ را درباره حوادث اخیر ایران منتشر کرده‌اند.

شبکه سعودی اینترنشنال در ادامه دروغ های خودش، از شلیک مستقیم نیروهای امنیتی به دانشجویان در مشهد خبر داده است!

تیم ملی واترپلوی ایران به منظور پیگیری تمرینات خود و برگزاری دیدار تدارکاتی جهت آماده سازی برای رقابت های قهرمانی آسیا - تایلند فردا (سه‌شنبه) راهی کشور یونان می‌شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: عارف غلامی به‌زودی در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت.

در آغاز دور جدید اردوی تیم ملی هندبال، رئیس فدراسیون هندبال با سرمربی تیم ملی نشستی را برگزار کرد.