دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

در نشست روسای دانشگاه کازان روسیه و دانشگاه صنعتی شریف نقشه راه توسعه همکاری‌های علمی پژوهشی میان این دو دانشگاه امضا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس اتحادیه بارفروشان خاطر نشان کرد: رایزنی‌ها برای تجارت میوه به عربستان در حال انجام است و به نظر می‌رسد بتوانیم در آینده نه چندان دور میوه به این کشور صادر و سهم ترکیه از بازار عربستان را تصاحب کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان از صادرات 197 میلیون دلاری این هلدینگ در حوزه روانکار‌ها و دوده صنعتی در سال 1401 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت میوه در هفته پیشرو افت 50 درصدی را تجربه کرد اما هزینه حمل و نقل و چیدن گیلاس، آلبالو و زردآلو باعث شده است که در هر کیلو 20 هزار تومان به این قیمت این میوه‌ها اضافه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان گفت: شرایط داخلی روسیه یک موضوع کاملا داخلی است و کشور روسیه از این مرحله عبور خواهد کرد.

وب‌گاه الف

مرکز توسعه طراحی و ساخت سامانه‌های هوشمند و چند فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همکاری بنیاد ملی نخبگان پژوهشگر پسادکتری می پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری گفت: برنامه‌های توسعه قرار نیست به همه امور جاری کشور رسیدگی کنند، بلکه باید محلی برای پرداختن به اولویت‌های اصلی کشور باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و جمعی از اساتید و صاحب نظران این حوزه در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

خبرگزاری مهر

جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از اساتید و صاحب نظران این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد. بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در این جلسه با ارائه توضیحاتی از فعالیت...

خبرگزاری مهر

مؤسسه آموزش عالی تایمز در ویرایش 2023 خود که در سال 2023 میلادی منتشر شده، نام 65 مؤسسه ایرانی را در سیاهه مؤسسه‌های برتر آسیا منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی پازوکی، اقتصاددان، گفت: به نظر من مشکل اساسی اقتصاد و دولت ایران این است که نظام تدبیر امور بر کشور حاکم نیست. یعنی حکمرانی خوب نداریم. اگر نظام تدبیر بر امور حاکم باشد، هم سیاست‌های داخلی در جهت منافع ملی اتخاذ می‌شود و هم سیاست خارجی خوب پیش می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز توسعه طراحی و ساخت سامانه‌های هوشمند و چند فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همکاری بنیاد ملی نخبگان پژوهشگر پسادکتری می پذیرد.

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی با اشاره به اینکه منش شهید چمران بهترین الگوی تربیتی است، او را بهترین فرد برای الگوگیری قشر نخبه دانشگاهی معرفی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته اخبار فراوانی از جنس آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود. برای مرور برخی از این اخبار با ما همراه باشید. طرح پژوهانه از سال 1403 باید اجرایی شود / اجرا نشدن آن تخلف برای رئیس دانشگاه محسوب می‌شود وزیر علوم گفت: با توجه به تصویب و بازنگری آینن نامه پژوهانه این طرح باید از سال 1403 اجرایی خواهد شدهزینه‌های...