دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

مصرف مشروبات الکی غیراستاندارد در کرج که منجر به کشته و مسمومیت ده‌ها نفر شد، طی روزهای گذشته خبرساز شد.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون کشتی درخصوص انتقادات علیه دبیر در آستانه انتخابات واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پژوهشگران ایرانی در دل یک پارک توانسته‌اند دوربینی برای پلاک‌خوانی در معابر بسازند که بعد از 17 سال هنوز هم در جهان پیشروست.

وب‌گاه عصر ایران

مهندس بازرگان دنبال تغییر فیزیک نبود. او فقط می‌خواست بگوید علم فی‌الواقع اسلامی است. وقتی علم وارد جهان اسلام شد، سید جمال‌الدین اسدآبادی نظرش این بود که علم اروپایی‌ها ادامه علم خود ما مسلمانان است. بازرگان هم نگاهش به نسبت اسلام و علم جدید، مثل نگاه سید جمال بود.

خبرگزاری تسنیم

شب گذشته مراسم دانش آموختگی بیش از 2 هزار فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف خطاب به دانش آموختگان گفت: انجام هر کار کیفی، حل هر مسئله بزرگ و مهم ملی و بین‌المللی و کسب هر افتخار ملی و بین‌المللی بر اعتبار دانشگاه می‌افزاید.

خبرگزاری دانشجو

بیش از 2000 فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، دانش آموختگی خود را در کنار استادان و خانواده‌هایشان در فضایی به یادماندنی جشن گرفتند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. وام‌های دانشجویی از 27 خرداد پرداخت می‌شود رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم زمان پرداخت وام‌های...

خبرگزاری مهر

جدیدترین احکام صادره از سوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف اعلام و براساس این احکام رئیس دانشکده مهندسی هوافضا در سمت خود ابقاء شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان گفت: تعداد افراد پذیرش شده در امریه دانش‌بنیان بین 4 تا 5 هزار نفر است و از این تعداد افرادی که در این طرح شرکت کرده‌اند 80 درصد آنها جذب این شرکت‌های دانش‌بنیان شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف مراحل ثبت درخواست خوابگاه برای ترم تابستان سال تحصیلی 1402-1401 ویژه تمام مقطع تحصیلی را اعلام کرد. براساس اطلاعیه اداره خوابگاه‌ها برای ثبت‌نام و دریافت اتاق در طول ترم تابستان، قرار است از شنبه 27 تا دوشنبه 29 خرداد، ثبت‌نام و تکمیل فرم ثبت‌نام خوابگاه ر در سایت آموزش دانشگاه edu.sharif.edu انجام شود. زمان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم نئوپن دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام اول مسابقات جهانی «پتروکاپ» در حوزه نفت و گاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی آبادی گفت: اولین برنامه راهبردی ما تمرکز بر تاکید بر توسعه صنعت صادرات محور است، 8 استراتژی بسیار مهم در برنامه من آمده که در برنامه های قبلی نبوده است.