دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

غلامعلی حدادعادل با تاکید بر اینکه منش شهید چمران بهترین الگوی تربیتی است، او را بهترین فرد برای الگوگیری قشر نخبه دانشگاهی معرفی کرد.

وب‌گاه فرارو

فرهنگ فلاح در کنکور ریاضی سال 81 با رتبه‌ای نزدیک به 3هزار مجاز به انتخاب رشته و چند ماه بعد در رشته فیزیک دانشگاه علم و صنعت پذیرفته شد.

وب‌گاه عصر ایران

اوایل دهه 80 وقتی نام نوجوان 13 ساله در مازندران به عنوان کم سن‌ترین داوطلب کنکور سراسری سال 81 سر زبان‌ها افتاد، کمترکسی پیش‌بینی می‌کرد که فرهنگ فلاح آن‌قدر تند و تیز حرکت کند که در مدت کوتاهی در حال آماده کردن تز دکترایش باشد.

خبرگزاری مهر

معاون مستعدان بنیاد ملی نخبگان گفت: دارندگان مدال المپیاد و رتبه‌های برتر در صورتی که در رشته‌های اولویت‌دار ادامه تحصیل دهند، از حمایت‌هایی مانند حق‌الزحمه ماهانه برخوردار میشوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اوایل دهه 80 وقتی نام نوجوان 13 ساله مازندرانی به عنوان کم سن‌ترین داوطلب کنکور سراسری سال 81 سر زبان‌ها افتاد، کمترکسی پیش‌بینی می‌کرد که فرهنگ فلاح آن‌قدر تند و تیز حرکت کند که در مدت کوتاهی در حال آماده کردن تز دکترایش باشد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه فرارو

بخشی از عوامل تغییر میل و اولویت‌بندی داوطلبان کنکور برای ادامه تحصیل، علاوه بر بازار کار برای رشته تحصیلی، نبود آمایش سرزمینی مناسب است. پیش از این و در سال‌های میانه دهه 70 با فقدان یک آمایش سرزمینی درست، به‌طور ناگهانی فارغ‌التحصیلان مهندسی بازار کار را اشباع کردند و این اتفاق نوعی سرخوردگی عمومی ایجاد کرد. در واقع بخش بزرگی از بااستعدادترین دانشجویان ایرانی سمت رشته‌های فنی و مهندسی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دوره آموزشی «زنان و حکمرانی» را گامی جهت توانمندسازی فعالان در عرصه بین‌المللی حوزه زنان و خانواده دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در منزل شهید مصطفی احمدی روشن، با خانواده این شهید عزیز دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام خسروپناه در دیدار با پدر، مادر، همسر و فرزند شهید مصطفی احمدی روشن، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید عزیز و تجلیل از خانواده ایشان، اظهار داشت: شهادت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از بنیاد ملی نخبگان؛ سیدمحمدصادق موحد، معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان در مراسم تقدیر از مدال‌آوران المپیاد‌های ملی دانش‌آموزی در سال 1401 که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با اشاره به طرح حمایت از جذب استعداد‌های برتر در رشته‌های اولویت دار کشور، گفت: دارندگان نشان‌های طلا، نقره و برنز کشوری در المپیاد‌های ملی دانش‌آموزی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اعلام این خبر افزود: میدان شهید علی تیموری به دلیل دسترسی به معابر اصلی مانند بزرگراه‌های یادگار امام (ره)، محمدعلی جناح، شیخ فضل‌الله نوری و خیابان آزادی، همچنین نزدیکی به دانشگاه صنعتی شریف و ایستگاه مترو شریف یکی از محدوده‌های پرتردد منطقه به شمار می‌آید که همین موضوع مشکلات ترافیکی زیادی...

خبرگزاری مهر

معاون بنیاد ملی نخبگان گفت: برگزیدگان المپیادهای کشوری دانش‌آموزی در صورت ادامه تحصیل در رشته‌های اولویت‌دار می‌توانند از حمایت بنیاد ملی نخبگان برخوردار شوند.