دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر پیشنهادی صمت از ارائه 8 برنامه راهبردی برای تصدی این وزارتخانه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی وزارت صمت امروز اعلام کرد که به قیمت‌گذاری دستوری اعتقادی ندارد و راهکارهای خود را برای مطابقت با قانون اعمال می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عباس علی‌آبادی وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت دارای سوابق اجرایی مهمی در دو بخش دولتی و خصوصی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس دستورالعمل غیبت در امتحانات دانشجویان دانشگاه شریف، لازم است دانشجویان در جلسات امتحان نهایی دروسی که ثبت نام دارند، شرکت کنند و غیبت غیرموجه در امتحان منجر به نمره صفر در آن امتحان می‌شود و تشخیص موجه بودن غیبت بر عهده شورای آموزش دانشگاه شریف یا کمیته منتخب آن شورا است. در صورت موجه تشخیص داده شدن غیبت، آن درس به شکل حذف W در کارنامه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر پیشنهادی صمت گفت: ما باید بتوانیم در بازار منطقه و روسیه، ترکیه، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس، پاکستان، افغانستان، کشورهای CIS ارتباط ارگانیک و اقتصاد صنعتی برقرار کنیم تا بتوان کالاهایی که در آن مزیت نسبی بالایی داریم را به این کشورها صادر کنیم و در مقابل از این کشورها کالاهایی که مزیت نسبی بالایی دارد را بخریم. این موضوع در حوزه خودرو، گندم، یخچال و... وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزینه پیشنهادی تصدی گری وزارت صمت با اشاره به بخش های مختلف برنامه مدیریتی در وزارت صمت گفت: در برنامه من چند اقدام راهبردی وجود دارد؛ برنامه راهبردی ما تاکید بر صنعت صادرات محور است.

خبرگزاری مهر

نرخ اجاره خوابگاه‌های مجردی در تابستان 1402 طبق مصوبه صندوق رفاه دانشجویان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف بیان کرد: آقای علی آبادی شما که سابقه فراوانی در زمینه نظامی داشتید آیا بهتر نبود به جای پذیرش این مسئولیت کلیدی در همان مسئولیت قبلی باقی می‌ماندید؟ امسال سال افزایش تولید و مهار تورم است چرا در برنامه‌های خود اشاره دقیقی به این موضوع...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی امروز سه شنبه (22 خرداد) در جلسه رای اعتماد برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: برای اینکه ثابت کنم ما می‌توانیم انگیزه بسیاری دارم، 40 سال است دشمن تلاش می‌کند که به ما بقبولاند نمی‌توانیم. وی در مورد انتقاد برخی از نمایندگان مجلس تصریح کرد: رزومه من تاییده شده است؛ فارغ تحصیل...

وب‌گاه گسترش

علی‌آبادی، استادیار دانشگاه امام حسین بوده و مدتی نیز ریاست دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر را عهده‌دار بود، البته وی بیشتر ترجیح داده است در صنعت و بخش اجرایی فعالیت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمودزاده خطاب به علی‌آبادی عنوان کرد: هر وزیری که در دولت سیزدهم و دولت‌های قبل معرفی شده اول برنامه‌های خود را برای ساماندهی صنعت خودرو ارائه کرده اما بعداً در دام مافیا گرفتار شده، امیدواریم آقای علی‌آبادی پس از رأی اعتماد در دام مافیا قرار نگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: بر اساس مدارک ارائه شده در سال 1365 عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) شده‌اید، یعنی زمانی که حتی لیسانس نداشتید عضو هیأت علمی دانشگاه شدید، آقای علی‌آبادی اطلاعاتی که به عنوان هیأت علمی و معاون دانشگاه به شرکت مپنا در زمان شروع مسئولیت داده‌اند با سال اخذ مدرک تحصیلی وی همخوانی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مهاباد در مجلس گفت: همه می‌دانیم خودروهای بی‌کیفیت داخلی متأسفانه هر سال جان هزاران نفر از هموطنان را می‌گیرد اما آقای علی آبادی در برنامه های خود اشاره ای به صنایع خودروسازی نکرده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: وزرای قبلی صمت بعد از انتخاب در دام مافیای خودروسازی افتادند و از کجا مطمئن باشیم علی‌آبادی هم در دام مافیای خودروسازی گرفتار نشود.