دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: علی آبادی هم در بخش خصوصی و هم دولتی کار کرده و می تواند از طریق ایجاد ارتباط بین این دو بخش اشتغالزایی را افزایش دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی به برنامه های بخش تجارت علی آبادی، گزینه پیشنهادی وزارت صمت رای قاطع دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آن چه احتمالات در گرایش محسن رضایی به پیوستن به رقابت های انتخاباتی آینده را بیشتر می‌کند، از منظر روان شناختی «دیده شدن» در عرصه سیاسی و اجتماعی است؛ موضوعی که مسئله مذکور برای دیگر گروه های سیاسی کمتر مدنظر قرار داده شده و توزیع مفهوم دیده شدن، شامل نیروهای کمتر خودی در حوزه نیروهای اصولگرای میانه رو نیز نشده است

وب‌گاه خبر آنلاین

خالق نظریه تبدیل ایران به قدرتمندترین پول منطقه از سمت خود به عنوان معاون اقتصادی دولت سیزدهم خداحافظی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سعید سهراب پور رییس پیشین دانشگاه شریف: ترجیح می دهم درباره آقای علی‌آبادی حرف بزنم که به خوبی می‌شناسم‌شان. ایشان در مپنا موفق بوده و امیدوارم درمسئولیت جدید هم همان اتفاق را رقم بزنند. البته نگرانم و نمی‌دانم با این وضعیت صنعت، به خصوص صنعت خودرو، چطور بتواند مشکلات را حل کند؟ راستش بهتر است بگویم فقط خدا می‌داند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه شریف 24 خرداد ماه برگزار می‌شود. در این مراسم چهارشنبه از ساعت 18 در سالن استاد جباری برگزار و از دانشجویان و اعضای هیات علمی برتر تقدیرخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

وقتی افراد درست برنامه‌ریزی کنند دولت باید قبول کند که برق یک کالای اقتصادی است، نه یک ابزار سیاسی. منظور اینکه دولت برق را به‌عنوان ابزار سیاسی استفاده کرده است. در دوران آقای احمد‌ی‌نژاد برق را گران نمی‌کرد تا محبوبیت سیاسی بخرد. حالا که محبوبیت سیاسی باقی نمانده، برق کماکان گران نمی‌شود تا از عدم مشروعیت سیاسی پرهیز کنیم. به همین دلیل دولت باید دست از دلالی برق یا انرژی بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید سهراب پور رییس پیشین دانشگاه شریف در گفت و گو با خبرآنلاین از چالش های وزیر آینده صمت و گزینه پیشنهادی جدید دولت برای این کرسی سخن گفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشگاه‌های برتر کشور در دوره‌های مختلفی رویدادهای کوچک و بزرگی برگزار می‌کنند که اکثر این رویدادها به صورت داوطلبانه به همت دانشجویان شکل می‌گیرد. گیمین به عنوان بزرگترین رویداد دانشجویی کشور 6 دوره متوالی به همت دانشجویان دانشگاه شریف برگزار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور، «عباس علی‌آبادی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، به مجلس معرفی کرد؛ فردی که همه او را با مپنا می‌شناسند.

وب‌گاه گسترش

رییس جمهور، «عباس علی‌آبادی» را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، به مجلس معرفی کرد؛ فردی که همه او را با مپنا می‌شناسند.

وب‌گاه گسترش

چند سالی می‌شود که زنگ خطر خاموشی با شروع فصل گرم به‌صدا در می‌آیند و تدابیری هم برای آن اندیشیده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار با بیان اینکه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در محلات کم‌برخوردار استان باید در قالب این طرح مورد توجه قرار گیرد، افزود: فعالین اجتماعی محلات کم‌برخوردار استان برای اعزام به مراسم اربعین حسینی به ستاد توانمندسازی و تحول محلات کمتر برخوردار معرفی شوند.

وب‌گاه عصر ایران

در دوره‌های پیشین به علت همه‌گیری کرونا در دو دوره این رویداد به صورت مجازی برگزار شد؛ اما در گیمین 2022 تمامی افراد شاهد برگزاری باشکوه مرحله حضوری این رویداد در بازار موبایل چارسو بودند.

خبرگزاری تسنیم

معاون بین‌الملل بنیاد سعدی می‌گوید: این بنیاد دو سال است که روی نسل میراثی ایران در خارج از کشور متمرکز شده است و در این راستا کتاب‌هایی را برای آموزش فرزندان مهاجران ایرانی خارج از کشور تالیف و منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حمید وحید فیلسوف تحلیلی ایرانی متمرکز بر حوزه‌ی معرفت‌شناسی و فلسفه‌ی ذهن و منطق فلسفی است. او در سال 1337 در خانواده‌ای اصفهانی متولد شد و تحصیلات تکمیلی خود را در دانشگاه واریک و مدرسه اقتصاد لندن پی گرفت و در نهایت، در رشته‌ی منطق فلسفی از دانشگاه آکسفورد مدرک دکتری گرفت.