دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر امور پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف گفت: اعطای هوشمندانه اعتبارات پژوهشی به دانشگاه‌ها (smart granting) با هدف تقویت پژوهانه استادانی که به ارتقای مرجعیت علمی دانشگاه کمک می‌کند و نیز حمایت از اعضای هیات علمی جوان دانشگاه برای نخستین بار توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری محقق شد.

خبرگزاری مهر

اعطای هوشمند اعتبارات پژوهشی به دانشگاه‌ها (smart granting) با هدف تقویت پژوهانه استادانی که به ارتقا مرجعیت علمی دانشگاه کمک می‌کنند، توسط وزارت علوم محقق شد.

خبرگزاری تسنیم

شماره‌های 47 و 48 ماهنامه خبری تحلیلی کد ویژه فروردین و اردیبهشت‌ماه 1402 همراه با گفتارها و نوشتارهایی از صاحب‌نظران حوزه تنظیم‌گری در فضای مجازی و اظهارات برخی فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای درخصوص ساترا در 56 صفحه منتشر شد.

خبرگزاری مهر

تورم بالا در کشور همراه با افت اقتصاد کلان است. یعنی به طور میانگین در دوران تورم بالا رشد اقتصادی منفی وجود دارد و بر عکس در دورانی که تورم پایین بوده، رشد اقتصادی مطلوب است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی حسین درودیان ماهیت تکانه‌های تورمی را در نقطه شروع، مستقل از نقدینگی دانسته و آن را متاثر از ناترازی ارزی عنوان می کند، سید علی مدنی زاده 4 عامل ناترازی مالی دولت، ناترازی بانک‌ها، ناترازی ارزی و انتظارات تورمی را در ایجاد تورم موثر میداند.

خبرگزاری تسنیم

پروژه "هواپیمای جت مسافربری 72 نفره ایرانی" از جمله ابرپروژه‌های علمی کشورمان است که با همکاری معاونت علمی، وزارت دفاع، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حال ساخت است. با گذشت 9 سال از آغاز طراحی جت 72 نفره، وضعیت این پروژه به کجا رسیده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد وحیدی وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان مرکز بخش قاهان شهرستان جعفرآباد، به شهر موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «نشست سیاستگذاری مهار تورم در مختصات اقتصاد ایران» با حضور سید علی مدنی‌زاده، حسین درودیان و جمعی از صاحبنظران و علاقمندان به اقتصاد برگزار شد. ماهیت متفاوت تورم متوسط و بلندمدت با جهش‌های تورمی در ابتدای این نشست حسین درودیان ضمن اشاره به تحولات بین‌المللی گفت: نگاه به روند‌های اقتصاد ایران نشان می‌دهد، چرخه‌ای وجود دارد که در برخی بازه‌های زمانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. واکنش رئیس دانشگاه تهران به اقدام هنجارشکنانه دانشجویان دانشکده هنر‌های زیبا رئیس دانشگاه تهران با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقاله پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف در فهرست پژوهش‌های شایسته تقدیر بنیاد بین‌المللی پژوهش در گرانش Gravity Research Foundation در سال 2023 قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

کمال اطهاری، پژوهشگر توسعه، در تشریح مسیر حرکت کشور، از ابتدای روی کار آمدن جمهوری اسلامی تاکنون، تصریح کرد: «وقتی به ابتدای انقلاب مراجعه می‌کنیم، متوجه می‌شویم در میان نیروهای مختلف سیاسی، الگوی منسجم برای توسعه وجود نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روایت دختر یک جانباز از لحظه شنیدن مجروح شدن پدرش و واکنش اعضای خانواده به این خبر را، ببینید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لحظه خطرناک آتش‌سوزی و برق‌گرفتگی یک مرد در پشت بام را در ویدئوی زیر ملاحظه کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ ازدواج دانشجویی شریف و گرامیداشت روز دختر یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 سالن جابر دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. برش کیک، اجرای برنامه‌های مفرح و گروه‌سرود دستان گویا و تقدیر از خانواده‌های موفق شریفی، همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام حسین دهنوی قرعه‌کشی مشهد مقدس از برنامه‌های این روز به شمار می‌رود.