دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول قوه قضائیه گفت: ایران به زودی با مشارکت نهادهای مدنی بین‌المللی رئیس جمهور سابق آمریکا و دست‌اندرکاران این جنایت را محاکمه خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. اعلام شرایط دریافت وام‌های شهریه / کدام دانشجویان امکان دریافت وام شهریه ندارند؟ شرایط جدید دریافت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به حادثه آتش سوزی آزمایشگاه پیشرفته مکانیک خاک دانشکده عمران درباره علت اصلی این حادثه گفت: به نظر علت حادثه اتصال تابلوی برق بوده است. آتش نشانی هنوز گزارش نهایی خود را اعلام نکرده است. در صورت ارائه گزارش آتش نشانی، دانشگاه اطلاعیه رسمی می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به حادثه آتش سوزی آزمایشگاه پیشرفته مکانیک خاک دانشکده عمران درباره علت اصلی این حادثه گفت: به نظر علت حادثه اتصال تابلوی برق بوده است. آتش نشانی هنوز گزارش نهایی خود را اعلام نکرده است. در صورت ارائه گزارش آتش نشانی، دانشگاه اطلاعیه رسمی می دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی و هنر خبرگزاری دانشجو - الهام عرشی زاده، حسین شمقدری کارگردان و مستند ساز در بخش اول گفتگو با خبرنگار فرهنگی دانشجو انگیزه اصلی خود برای ورود به فضای مستندسازی را اینگونه بیان کرد: سال 88 دانشجوی دانشگاه شریف بودم، بعد از اتفاقات سیاسی که در آن دوره اتفاق افتاد و تشویق‌های نادر طالب‌زاده به مستندسازی علاقه‌مند و به این حرفه ورود کردم و در اولین مستندم به اسم «یزدان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلی در مراسم معارفه کوچک زاده معاون آموزشی جدید دانشگاه صنعتی شریف و تکریم سعادت فومنی معاون آموزشی سابق این دانشگاه، سعادت فومنی معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه را شخصیتی علمی و جدی در کار دانست و افزود: پذیرش مسئولیت توسط سعادت بی‌درنگ بود. پاییز 1401 با معاونت ایشان مصادف بود. در آن زمان مشکلاتی که استمرار آموزش حضوری در دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آتش سوزی در آزمایشگاه مهندسی خاک این دانشکده 8 تا 10 میلیون دلار (400 تا 500 میلیارد تومان) خسارت وارد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران نسبت به وقوع سیل و تشدید فعالیت سامانه بارشی در شهرهای مختلف کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

طی سال‌های 2010 تا 2020 تعداد دانشجوفرستی ایران 4 برابر شده است. در سال 2010 رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران 14 بوده که در سال 2020، این رتبه به 17 افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه 300 میلیون فارسی زبان در دنیا می‌توانند دانشجوی بالقوه ما باشند، گفت: دانشگاه شریف باید به قطب و کانون محتوای مهندسی فارسی در فضای مجازی برای فارسی زبانان دنیا تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 627 هزار و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 32 میلیون و 650 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستارگان مراسم قرعه کشی جام ملت‌های آسیا در شرایطی مشخص شدند که نامی از علی دایی به چشم نمی‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح آخرین جزئیات کسر خدمت سربازان متاهل دارای فرزند را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلاش کردیم نظام حمایتی یارانه‌ای را افزایش دهیم؛ میزان این حمایت‌ها نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و تاریخ واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر اروپا و هم پیمانان آمریکا خود را از زنجیر همراهی آمریکا نجات ندهند همراه با او مسیر ضعف و قهقرا را طی خواهند کرد.