سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

شهردار سابق تهران در گفتوگو با روزنامه «سازندگی» گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی پیشرو و متعهد به توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان کشور در چهل و دومین سال فعالیتش با راه‌اندازی مراکز تأثیرگذار به درخت تناور و ثمربخشی تبدیل‌شده است که خدمات و دستاورد‌های شاخصی در جامعه دارد. پژوهشگران، فناوران و اعضای این نهاد انقلابی در سالی که گذشت، نیز همانند سنوات گذشته تمام تلاش خود را برای رفع نیاز‌های کشور به کار...

خبرگزاری تسنیم

جهاددانشگاهی به‌عنوان نهادی پیشرو و متعهد به توسعه و پیشرفت دانش‌بنیان کشور در چهل و دومین سال فعالیتش با راه‌اندازی مراکز تأثیرگذار به درخت تناور و ثمربخشی تبدیل‌شده است که خدمات و دستاوردهای شاخصی در جامعه دارد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 اسفند 1401 فعالیت‌های دانشگاه تعطیل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: روز‌های شنبه و یکشنبه 27 و 28 اسفند 1401 فعالیت‌های دانشگاه تعطیل است و کارکنانی که با نظر مدیرانشان لازم است در این دو روز در دانشگاه حضور داشته باشند، می‌توانند در سال 1402 از این دو روز مرخصی تشویقی استفاده کنند. پیش از این هم به معاونین آموزشی دانشکده‌ها اعلام شده بود که کلاس‌های درس این دو روز به صورت...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از صحبت‌های امام جمعه موقت تهران در ادامه این خبر باما همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدیدترین قیمت آپارتمان های مسکونی زیر 100 متر در محله دانشگاه شریف تهران به شرح زیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر کمیسیون علم و فناوری دبیرخانه شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، با بیان اینکه این رخدادها، حس ناامیدی را در جوانان ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: ایران کشوری است که همواره با این پدیده‌ها مقابله کرده، ولی همواره در مسیر پیشرفت قرار دارد و لازم است از اشتباهات درس بگیریم و با تجهیز نیروها، دوباره کار کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات علاقه نداشتن اروپایی ها از ارتباط علمی با ایران با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر کمیسیون علم و فناوری دبیرخانه شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: یکی از دلایلی که موجب شد در دولت سیزدهم بمانم، نهایی کردن قانون جهش تولید دانش‌بنیان است و زمانی که این قانون به تصویب مجلس رسید، استعفای خود را مطرح کردم؛ چرا که تصورم بر این بود که نهایی‌سازی این قانون از رسالت‌های من است، ضمن آنکه یکی از بزرگترین افتخارات مجلس شورای اسلامی، تصویب این قانون خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف در خصوص تعطیلی این دانشگاه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل با اشاره به کاهش علاقه کشورهای اروپایی برای ارتباط علمی با ایران، گفت: ما جز با اسرائیل، محدودیتی برای برقرار ارتباط علمی با کشورهای دنیا نداریم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مدیران یکی از شرکت‌های ذیل هلدینگ این مجموعه را به دلیل تخلف در خصوص مصوبه خرید خودرو و هدیه به سایر مدیران برکنار کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی گفت: امسال با وجود تمام محدودیت‌ها امکان عقد قرارداد تولید بار اول به میزان 90 میلیون دلار برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ما محدودیتی برای برقرار ارتباط علمی با کشورهای اروپایی نداریم اما آنها محدودیت ایجاد می‌کنند، مثلا کشور آلمان دفتر مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) در ایران را جمع آوری کرد در صورتی که این دفتر یک سازمان علمی است نباید تحت تاثیر مسائل قرار بگیرد یا اینکه فرانسه حتی در مباحث علمی با ما رفتار مناسبی ندارد