سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در جمع تعدادی از کارآفرینان دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف عنوان کرد: باورم این است که مساله حکمرانی باید اصلاح شود و تا زمانی که حکمرانی عالمانه و دانش بنیان توسعه نیابد، توسعه و تحول محقق نخواهد شد. باید در بالاترین ساحت کشور به موضوع حکمرانی دانش بنیان توجه شود. رئیس بنیاد ملی...

خبرگزاری تسنیم

توافق‌نامه همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت صنعت معدن و تجارت به ارزش سرمایه‌گذاری 40 هزار میلیارد ریال به امضا رسید تا فناوری‌های گلوگاهی صنعت توسط دانش بنیان‌ها، با تکمیل زنجیره ارزش تأمین شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

راننده کامیون ایرانی پس از جنایتی هولناک، جان خودش را گرفت.

وب‌گاه فرارو

روز جمعه پلیس جسد سه شهروند ایرانی را در خانه‌ای در حومه شهر سیاتل، واقع‌در غرب آمریکا، پیدا کرد. هر سه نفر با گلوله تفنگ کشته شده بودند.

خبرگزاری مهر

برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

توجه به دغدغه‌های شهروندی و فراهم کردن امکاناتی برای ایجاد آرامش و رفاه شهری، همواره از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان خصوصی و دولتی در هر جامعه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توجه به دغدغه‌های شهروندی و فراهم کردن امکاناتی برای ایجاد آرامش و رفاه شهری، همواره از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان خصوصی و دولتی در هر جامعه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوالات و کلید اولیه کنکور دکترای سال 1402 به همراه دفترچه سوالات منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

درحالیکه به گفته برخی اساتید، گروه روابط بین الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران نیازی به استاد جدید ندارد، اصلاح‌طلبان در تلاش برای جذب دو استاد وابسته به این جریان در دانشگاه هستند.

وب‌گاه گسترش

ایده ماشین لباسشویی واش‌این‌واش (wash in wash) با تکنولوژی ضدعفونی با گاز اوزن (Blue shine) که به مرحله تجاری سازی و فروش رسیده است، در هفتمین جشنواره ملی نوآوری ایرانی و از سوی دانشگاه شریف، به عنوان ایده برتر در سال 1401 انتخاب و حائز دریافت گواهینامه و لوح زرین جشنواره شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از مردم منطقه سیستان در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی نسبت به پیگیری مسئله حقابه رودخانه هیرمند در شهرستان زابل گرد هم جمع شده و به این روند انفعالی اعتراض کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو همایش بین‌المللی فرهنگ و تربیت در «فضای مجازی و دانشگاه هوشمند» به میزبانی دانشگاه آزاد و با حضور طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رسول جلیلی ریاست دانشگاه صنعتی شریف و عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

امام عبارت هندسه، هندسه است و اسلامی و غیراسلامی ندارد را به آقایان گوشزد می‌کردند؛ یعنی این ایرادات بنی‌اسرائیلی که یک عده می‌گیرند بی‌خود است؛ بگذارید علم پیش برود.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد.