سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلمان دفتر موسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) را در ایران تعطیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

در مسئله ارائه آمارهای مهاجرت شاهد خلأ "مرجعیت" در کشورمان هستیم؛ نمونه آن در مهاجرت شرکت‌های استارت‌آپی، پزشکان یا مهاجرت ورزشکاران مشهود است که افراد یا گروه های خاصی اقدام به انتشار اخبار منفی درباره مهاجرت کرده‌اند!

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف ایده‌ای فناورانه با عنوان «طراحی سیستم اتوماتیک تغذیه گلوله بدون توقف به آسیاهای گردان» ارائه دادند. دستاورد این پژوهشگران می‌تواند بهره‌وری کارخانجات معدنی و فولاد را افزایش دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از آمادگی این سازمان برای تامین و واردات هر نوع داروی استراتژیک و حیاتی برای بیماران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه همکاری با هدف راه‌اندازی پردیس علوم و فناوری صنعتی به منظور استقرار واحد‌های فناور و دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی، معدن و فلزات بین دانشگاه صنعتی شریف و صندوق بازنشستگی کشوری امضا شد.

خبرگزاری مهر

براساس تفاهم نامه دانشگاه شریف و صندوق بازنشستگی کشوری پردیس علوم و فناوری صنعتی به منظور استقرار واحدهای فناور و دانش‌بنیان مرتبط با حوزه نفت و گاز در دانشگاه راه اندازی می شود.

وب‌گاه فرارو

در 8 رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های 2022 و 2023، بالاترین رتبه برای دانشگاه‌های ایران فقط در یک رتبه‌بندی و آن هم جایگاه 176 برای دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌بندی RUR بوده و پس از آن و با اختلاف قابل توجه، دانشگاه تهران در ردیف 325 جدول رتبه‌بندی RUR ایستاده است. در 7 رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها در سال‌های 2022 و 2023، جایگاه دانشگاه‌های ایران از ردیف 300 جدول به ردیف‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در نشستی با حضور جلیلی رئیس دانشگاه، ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، زمان‌پور مدیر عامل هولدینگ صبا انرژی، طالبی رئیس پارک علم و فناوری شریف و برخی از معاونین و مدیران این دو مجموعه، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی شریف و صندوق بازنشستگی کشوری منعقد شد. در ابتدای این نشست رسول جلیلی، رئیس دانشگاه در...

وب‌گاه خبر آنلاین

یورونیوز نوشت: به گزارش پلیس ایالت واشنگتن، زوج ایرانی مقیم سیاتل آمریکا به ضرب گلوله راننده کامیون ایرانیِ مقیم تگزاس کشته شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از ماجرای قتل زوج ایرانی در خارج از ایران با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

سال 1401 هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.

خبرگزاری مهر

برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف ایده‌ای فناورانه با عنوان «طراحی سیستم اتوماتیک تغذیه گلوله بدون توقف به آسیاهای گردان» ارائه دادند. دستاورد این پژوهشگران می‌تواند بهره‌وری کارخانجات معدنی و فولاد را افزایش دهد.