سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی در یادداشت «آثار اقتصادی بر فضای سرمایه سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی» روزنامه اعتمادنوشت: برخلاف تصور پیشین عده‌ای که اتفاقا این روزها در نظام یک‌دست شده نشسته‌اند، تحریم‌ها زندگی‌سوز، نفس‌گیر، فقرگستر، جان‌ستان و فسادزا بوده است. روزی باید پاسخ ملت داده شود که چگونه عده‌ای تحریم را نعمت می‌دانستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب زندگی همه همسران روسای جمهور ایران در ادوار مختلف بررسی شده است. «کنگره ملی بانوان تاثیرگذار» که با تازگی و با هدف ارایه تصویری متفاوت با اخبار و گزارش رسانه‌های خارجی درباره زندگی و مناسبات دختران و زنان در تهران خاصه پس از توجه جهانیان به اتفاقات پس از مرگ مهسا - ژینا - امینی و اعتراضات برگزار شد، بازتاب گسترده‌ای داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محله گفت: 874 هزار بازمانده از تحصیل 6 تا 17 ساله با کدملی در محلات کمتر برخوردار شناسایی شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

یک بررسی ساده از میزان دستمزد درآمد ماهانه کادر سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پایه و پیراپزشکی در ایران نشان می‌دهد، آن‌ها در صورت استخدام رسمی، دریافتی بیشتر از 10 میلیون تومان نخواهند داشت، اما در صورت تغییر شغل و فعالیت تمام وقت برای ارائه خدمات زیبایی یا ویزیتوری محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، درآمد ماهانه 50 میلیون تومانی هم خواهند داشت. مهاجرت هم که گزینه وسوسه‌انگیزتری برای آنهاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدامات اتحادیه اروپا که ریشه در اندیشه‌های غیرتوحیدی و دین‌گریزانه دارد، هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نیست. البته این ماجرا مسبوق به سابقه بوده و سالیان گذشته نیز چه در نشریات و بوق‌های تبلیغاتی شیاطین و چه در رفتار برخی سیاسیون غربی نمود داشته است. در ادامه این بیانیه آمده است: تناقض...

وب‌گاه فرارو

معیار برتری در این مسابقه طرح پرسشی شفاف، کاربردی و دقیق است. سؤالی که قاسم‌پور برای شرکت در این مسابقه مطرح کرد این بود که «اساس مولکولی توجه کردن چیست؟ چرا زمانی که به صدای ساعت فکر می‌کنیم صدای آن بیشتر از زمانی است که به آن فکر نمی‌کنیم؟»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف نوشت: توهین به مقدسات پس از رشد چشمگیر اسلام، با هدف تخریب صورت گرفته اما به تسریع رشد اسلام در اروپا منجر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 146 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است. 26 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد 17 ایستگاه در وضعیت قرمز است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از تشکل های دانشجویی در بیانیه های جداگانه ای اهانت به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از اجرای طرح "پیوند" در این دانشگاه خبر داد و گفت: طرح پیوند نتیجه چندساله تلاش گروهی از پیشکسوتان دانشگاه شریف برای یافتن چگونگی اتصال پایان‌نامه‌ها به نیازهای صنعتی است.

خبرگزاری مهر

دانش آموز قزوینی که در بین 10 دانش‌آموز برتر جهان قرار گرفته بود، جایزه نوبل را دریافت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار نقدی گفت: بازدارندگی آن‌ها در بمب اتم است، اما ما موشک بالستیکی درست کردیم که در عرض هشت ثانیه در موضع اصابت از هر پدافندی عبور می‌کند و این موشک هم نقطه‌زن و از اختراعات جمهوری اسلامی است