چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، به تصمیم آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دوازدهمین نشست از سلسله نشست های مؤسسه همکاری های میان رشته ای با موضوع «در مواجهه با بحران کنونی دانشگاه»، برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مجله علمی «ترانسندنت فیلوسوفی» 2022، شامل پنج مقاله و دو بررسی کتاب از بریتانیا، آمریکا و ایران به زبان انگلیسی در لندن به سردبیری سید سلمان صفوی توسط آکادمی مطالعات ایرانی لندن منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 6 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ طی نامه‌ای از رئیس مجلس درخواست کردند تا تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اولویت مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد. متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم؛ به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها طی دو روز آینده وجود دارد. در همین راستا کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با تشدید وضعیت آلودگی هوا و افزایش شاخص آلودگی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف تشکیل جلسه داد.

خبرگزاری تسنیم

شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف از پیگیری ها برای شفافیت فرایند اعتراض به ممنوعیت ورود و مراحل رفع آن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گویا علیرضا زاکانی در روزهایی که هوای تهران خوب و سالم بوده، بارها خودش را از سوی ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، مسئول آلودگی هوای تهران اعلام می‌کرده اما این روزها که چشم، چشم را نمی‌بیند و نفس‌ها تنگ شده، در سکوت فرو رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: انتشارات علمی و فرهنگی، سال‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، از ادغام دو ناشر موفق قبل از انقلاب ایجاد شده و این‌سال‌ها با انتصاب پی درپی مدیرانش، یکی از ناشران حاشیه‌دار حوزه صنعت نشر بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کرمان گفت: دانشجویی که سه بار دستگیر شده است، صرفا بر اساس هیجان نیست بلکه اهداف مشخصی دارد و این دانشجو شاید در ظاهر دانشجو باشد، اما در حقیقت دیگر دانشجو نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف، از پیگیری‌ها برای شفافیت فرآیند اعتراض به ممنوعیت ورود دانشجویان و مراحل رفع آن خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: این درخواست پس از بررسی توسط حراست به ریاست دانشگاه ارجاع داده می‌شود و پس از آن دانشجو مجاز به ورود خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: استاندار کرمان درباره مسائل اخیر در دانشگاه باهنر کرمان بیان کرد: راجع به اتفاق سلف دانشگاه شهید باهنر ما از قبل آگاهی نداشتیم. ما فقط 6 نفر دانشجوی زندانی داریم و حتی ممکن است کم‌تر از این تعداد هم شده باشند. نظام اگر برخورد خشن و تند با دانشجویان نمی‌کند بر اساس ناتوانی نیست، بلکه به خاطر جایگاه دانشجو و نقش پیشران دانشجو است که او را از بقیه متفاوت می‌کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشجو پس از ممنوع‌الورود شدن، ابتدا به معاونت دانشجویی دانشکده خود رجوع می‌کند.

خبرگزاری مهر

شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف از پیگیری ها برای شفافیت فرایند اعتراض به ممنوعیت ورود و مراحل رفع آن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار کرمان درباره مسائل اخیر در دانشگاه باهنر کرمان و آخرین وضعیت 6 دانشجوی بازداشت‌شده این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.