چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به اظهارات جدید رییس مرکز ملی فضای مجازی و احتمال ادامه روند مسدودی اینستاگرام و واتس‌اپ، آیا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مقوله تعدیل تعرفه‌های ارتباطی ورود می‌کند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمهوری اسلامی همچنان در حال حرکت است و هنوز حس پیری را به خود منتقل نکرده، ولی از منظر گروه های بزرگی از جامعه همه شواهد موجود سیستم نشانه پیری است.

خبرگزاری مهر

براساس طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف، 60 میلیون تومان به دانشجویان متقاضی تعلق می گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تبادل استاد و دانشجو و همچنین ایجاد فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت میان 2 کشور کره‌شمالی و ایران می‌تواند در ارتقای علمی 2 کشور موثر واقع شود. هاشم داداش‌پور با «هانگ‌- سونگ - او» سفیر کشور کره‌شمالی در محل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند. داداش‌پور در این مراسم ضمن خوشامدگویی به مهمانان گفت: میان کشور ایران و کره‌شمالی ارتباطات خوبی وجود...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: یک جامعه‌شناس در تحلیل شرایط این روزهای کشور می‌گوید: جمهوری اسلامی جامعه را به سمت نوسازی پیش برده و اکنون حاضر نیست آن را به رسمیت بشناسد و خطاب به جامعه می گوید که شما باید تبعیت کنید و اگر تبعیت نکنید، باید هزینه بدهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در دانشگاه شریف تا 29 آذر تعطیل شد. همچنین کلیه کلاس‌های نظری دانشگاه طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه 27 تا 29 آذرماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

خبرگزاری مهر

بر پایه ویرایش 2022 میلادی رتبه‌بندی جهانی دانشگاهی «گرین‌متریک» درباره توسعه پایدار، 45 دانشگاه ایرانی در لیست سبزترین‌های جهان جای گرفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک جامعه‌شناس در تحلیل شرایط این روزهای کشور می‌گوید: بسیاری از نیروهایی که در حکومت قرار دارند مساله‌شان حذف منتقد و معترض و کسی است که در این عرصه‌ها عمل می‌کند. طبیعی است که این سیاست ادامه پیدا کند، ولی یک جایی به بن‌بست می‌رسد.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، دروس عملی شامل تربیت‌بدنی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از امروز تا 29 آذرماه تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرایط دریافت مرحله هفدهم طرح تسهیلات قرض‌الحسنه‌ی اسکان دانشجویان دانشگاه شریف اعلام شد و بر اساس آن دانشجویان متقاضی می‌توانند تا پایان آذرماه برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند. بر اساس این گزارش، کانون رفاه دانشجویان شریف با همکاری اداره امور خوابگاه‌ها طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان را بعنوان «جایگزین اسکان در خوابگاه‌ها» در آذرماه سال...

خبرگزاری تسنیم

6 دفتر بسیج دانشجویی از رئیس مجلس درخواست کردند طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اولویت مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

"رأی خوب و رأی بد" تقابلی است که اگر از سوی مردم و به دست مردم اصلاح نشود؛ سرعت حل مشکلات کشور افزایش نخواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: 90 نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران به رئیس این دانشگاه به شیوه‌نامه جدید انضباطی، اعتراض و خواستار بازگشت به شیوه‌نامه قبلی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری 27 و 28 و 29 آذر ماه مدارس و دانشگاه‌های تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیر حضوری دایر خواهند بود.