چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان دانشگاه شریف، در کنار حضور منظم در کلاس‌های درس و پیگیری امور تحصیلی خود، از توجه به خانواده‌های کم‌توان مالی و کمک و همیاری آنها نیز غافل نشده و سعی کردند هر چه در توان دارند در طَبَق اخلاص قرار داده و دل نیازمندان جامعه را در این شب یلدا شاد کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر رصد خانه مهاجرت ایران گفت: 95 هزار و 9 نفر دانشجوی ایرانی در خارج داریم، اما به ما دسترسی نداده اند و در سالنامه نتوانستیم به آن استناد کنیم و سازمان امور دانشجویان هم به صورت استنادی به آن توجه نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

پیگیری لغو و اصلاح شیوه نامه انضباطی جدید، تهیه پیش نویس منشور انتظامی شریف و درخواست برای آزادی دانشجویان بازداشتی از جمله موارد مهم مطروحه در جلسه شورای صنفی با رئیس دانشگاه شریف بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک بازیکن شاخص لیگ برتری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد بازداشت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرایط دریافت مرحله هفدهم طرح تسهیلات قرض‌الحسنه‌ی اسکان دانشجویان دانشگاه شریف اعلام شد و بر اساس آن دانشجویان متقاضی می‌توانند تا پایان آذرماه برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند. بر اساس این گزارش، کانون رفاه دانشجویان شریف با همکاری اداره امور خوابگاه‌ها طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان را بعنوان «جایگزین اسکان در خوابگاه‌ها» در آذرماه سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی یک اقدام بسیار بزرگ و مهم بود، گفت: جراحی اقتصادی درد دارد و مانند داروی تلخی ناخوشایند است، اما می‌توان گرانی‌های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو شورای شهر تهران می گوید: افراد نسبی و سببی و داماد و پسر و دختر علیرغم اینکه پستی در شهرداری ندارند، در تصمیمات شهرداری تهران تاثیرگذار هستند و دخالت می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بیژن بیرنگ معتقد است دیگر سریال‌هایی مانند «خانه سبز» ساخته نمی‌شوند، چون نه شرایط سریال‌سازی وجود دارد، نه تلویزیون مخاطب دارد و نه حال هنرمندان خوب است که چنین آثاری تولید کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیژن بیرنگ معتقد است دیگر سریال‌هایی مانند «خانه سبز» ساخته نمی‌شوند، چون نه شرایط سریال‌سازی وجود دارد، نه تلویزیون مخاطب دارد و نه حال هنرمندان خوب است که چنین آثاری تولید کنند.

وب‌گاه عصر ایران

روندی که در سال 96 امید به بازگشت مهاجران را ایجاد کرده بود در سال های بعد خصوصا از 1401 معکوس شده و عوامل «رانشی» برای مهاجرت و رفتن در سیاست و اقتصاد و جامعه جای عوامل کششی برای بازگشت و ماندن را گرفته و قابل حدس است که داستان از 25 شهریور به این طرف رانشی‌تر هم شده باشدتا کششی‌تر... همچنین به موجب پیمایشی که تابستان 1401 انجام شده 54 درصد دانشجویان و شاغلان حوزه سلامت در ایران «تمایل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری برنامه بررسی علل آلودگی هوا در کلانشهر‌ها، به میزبانی دانشگاه شریف برگزار شد. در این نشست برقعی، یکی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف راهکارهای مختلف برای کاهش آلودگی هوا گفت: راهکارهایی از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، توسعه قطار شهری، اجرای طرح‌های ترافیکی، کنترل و ارتقای معاینه فنی، توسعه حمل و نقل پاک، اصلاح سوخت صنایع و نیروگاه‌ها...

خبرگزاری مهر

فراخوان نهمین هم‌اندیشی سالانه دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور با عنوان «برای ایران؛ بررسی و ایجاد زمینه‌های گفتگو و تعامل تحصیل‌کرده‌های خارج از کشور» اعلام شد.