چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقادات سه عضو شورای شهر تهران؛ هیچ خبری از مسئولیت پذیری زاکانی درباره آلودگی هوا نیست

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: رئیس‌جمهور چین و هرکس دیگری بداند که ما در عرصه تمامیت ارضی با هیچ کسی رودربایستی نداریم و قاطع برخورد می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از پیگیری برای آزادی زنان و خبرنگاران زن بازداشت شده در حوادث اخیر به ویژه مادران و زنان بیمار بازداشتی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو کارشناس به خبرآنلاین گفتند وقتی جایی که آقای شمخانی نشسته است و کنارش آقای بهزاد نبوی، مجید انصاری، جلایی‌پور و دیگر شخصیت‌ها نشسته‌اند، یعنی نظام این ظرفیت را دارد که از مخالفان شناسنامه‌دار استفاده کند. با تدبیر اجازه ندهیم هفتاد درصدی ها که هنوز به خیابان نیامده اند تصمیم شان را عوض کنند. چرا صدای دلسوزان نظام شنیده نمی‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند جواد شمقدری مستندی به نام «جوکر 1401» ساخته که در بخشی از آن اعلامیه‌هایی برای تجمع مقابل بیت رهبری پخش شده است. این مستند در دانشگاه شریف اکران شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با وضعیت دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در جریان اعتراضات اخیر گفت: دانشجویانی که بیرون از دانشگاه دستگیر شده‌اند، اگر کاری که حق دیگری را ضایع کرده باشد، انجام نداده باشند، طبق تعامل صورت گرفته، به جای "برخورد قضایی" به صورت "انضباطی" با آنها برخورد می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای با بیان اینکه همکاری گسترده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دستورکار است، گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ علوم و فنون هسته‌ای ماموریت ساخت راکتور تحقیقاتی کشور را دریافت کرده‌ایم و این کار شروع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زیباکلام به خبرآنلاین گفت: ما یک روایت حکومت داریم و یک روایت که در فضای مجازی و بین مردم شایع است و این واقعا تاسف آور است که ما نتوانیم به حقایق دست پیدا کنیم

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. آخرین وضعیت توسعه خوابگاه‌های متاهلی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اولین جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام معاونت آموزش دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه می‌توانند نسبت به حذف اضطراری تک درس اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در گزارش خبرآنلاین آمده: زاکانی بعد از انتخابات 1398 مجلس شورای اسلامی به ریاست مرکزپژوهش های مجلس می رسد. او در مرکزی که کلا 5 معاون در ساختارش داشت، برای 14 معاون حکم زد و ساختار مرکز را چنان چاق کرد که به جای 248 پست سازمانی، به 600 نفر حقوق ثابت داده می‌شد.