جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو نفر از نیروهای سپاه سلمان در زاهدان هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل موتلفه اسلامی گفت: قوه قضاییه صریح و شفاف ابعاد فتنه اخیر و اقدامات فتنه گران را برای ملت بیان کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این خورشید گرفتگی که نخستین خورشیدگرفتگی قرن پانزدهم هجری شمسی است امروز (سه شنبه سوم آبان 1401) به وقت جهانی از ساعت 9 صبح از شمال اروپا (جزیره ایسلند) آغاز شد و در ساعت 13 در شمال اقیانوس هند به پایان می‌رسد. حداکثر گرفت در میانه روسیه با قدر 86 درصد رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود ده‌نمکی درباره‌ی ساخت «آزادی مشروط» که به گفته‌ی خودش فرمول آزمون پس داده‌ای است که مانیفست کارهای او محسوب می‌شود، اظهار کرد: من ترجیح می‌دهم فعلا با این مدیوم حرف‌ها را بزنم و برای زدن حرف‌هایی از این جنس بستر تلویزیون بهتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی ایران، بیان کرد: کسی با وی مشکلی ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین تصویر از سردار آزمون حین تمرینات ریکاوری اش منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از مشاهده آثاری از تزریق وریدی بر دستان رئیس‌جمهوری روسیه، شایعاتی مبنی بر ابتلای وی به سرطان منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در اعلام موضعی شفاف: علی کریمی می‌تواند به کشور برگردد، کسی با او مشکلی ندارد؛ اجازه نمی‌دهند صدای حقیقت به گوش ورزشکاران برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: تازه‌ترین تصویر منتشرشده از مجسمه تختی در موزه ملی ورزش نشان می‌دهد کراوات تختی از لباسش حذف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به بیان ساده، استرس به طور بالقوه می‌تواند سبب سفیدشدن مو شود. در این مطلب درباره‌ی دلایل سفید شدن مو، نقش استرس در آن، دائمی بودن یا نبودن آن و نکاتی برای پیشگیری از سفید شدن زوددرس موها می‌خوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور تاکید کرد: برخی نمایندگان دوباره ساز مخالف کوک کرده‌اند و مدعی شده‌اند دولت باید لایحه بیاورد! آخر چرا یک مسیر را باید چند بار طی کنیم؛ چرا هر بار کارگران امیدوار می‌شوند با این اظهارنظرها امیدواری‌ها را از بین می‌برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در راستای توجیه تجاوزات به فلسطینی‌ها و محاصره نابلس گفت که تل‌آویو اجازه نمی‌دهد گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها آسیب برسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلزار شهدا، محل امید، ملجأ و محل رجوع مردم است و با توجه به اینکه اقشار مختلف مردم در این محل حضور پیدا می‌کنند، بنابراین این محل می‌تواند به‌عنوان یکی از بزرگترین مؤلفه‌های اثرگذار فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ظهر امروز عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه 90 و گزارشگر فوتبال که استاد دانشگاه شریف هم هست، در جمع دانشجویان این دانشگاه مقابل سلف حاضر شد و با آنها روی زمین نهار خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور، پکیج‌های قابل قبولی برای سه روز بازی ایران که اولین آن 30 آبان است، در نظر گرفته شده و تماشاگران به صورت روزانه می‌توانند این پروازها را انجام دهند‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت آیفون 11 که هنوز جزو مدل‌های پرطرفدار اپل در ایران است، الان 25 میلیون تومان است. فروشنده‌های موبایل نسخه 128 گیگابایت آیفون 11 را سه سال بعد از عرضه جهانی با چنین رقمی عرضه می‌کنند و نسخه پایه آیفون 13 را 38 میلیون و 400 هزار تومان می‌فروشند.