جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

عفونت طولانی مدت با ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یکی از دلایل اصلی ابتلا به سرطان دهانه رحم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسرم قصد داشت عکس عروسی مان را آتش بزند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مرد 28ساله تبعه افغانستان که نگهبان پارک بود، متهم است از اوایل امسال در بوستان مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران به بهانه پرسیدن ساعت به زنان حمله‌ور شده و قربانیان را در میان شمشاد‌ها و اتاقک نگهبانی در دام شیطانی‌اش گرفتار و اموال برخی زنان را سرقت کرده است. او تحت تعقیب بود و سرانجام بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نقل از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی، متقاضیان این طرح باید در حوزه‌های زمین شناسی، مهندسی کارشناسی ارشد، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مدیریت منابع مالی و منابع انسانی و شیمی فارغ التحصیل شده باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایجاد ارتباط کلامی درست برای پیشرفت یک زندگی موفق بسیار ضروری است، درحالی که بسیاری از زوج‌های جوان یا این مهارت را ندارند و یا در مورد آن دچار مشکل هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از بازیگر مرد معروف با گریم زنانه در فضای مجازی منتشر شده که مخاطبین قادر به تشخیص این بازیگر نشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی وایرال شده و پربازدید از اقدام بسیج دانشجویی دانشگاه شریف منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعات منتشرشده حاکی از آن است که در این بازه زمانی 273 ناشر نیز سود جاری 34 میلیون و 873 هزار و 559 سهامدار به مبلغ 30 هزار و 182 میلیارد و 969 میلیون و 765 هزار و 471 تومان را با استفاده از سامانه سجام به حساب سهامداران سجامی خود واریز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه اطلاع رسانی «چندثنانیه» عکسی وایرال شده از اقدام بسیج دانشجویی دانشگاه شریف منتشر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز برخی دانشجویان هنجارشکن در دانشگاه شریف پس از مخالفت برخی دیگر از دانشجویان این دانشگاه با اقدام آنها در مختلط کردن سلف پسران، به سمت آنها حمله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکس ایجاد سد با میزها جلوی در سلف توسط دانشجویان بسیجی جهت ممانعت از ورود مختلط دانشجویان معترض به سلف دانشگاه خبر ساز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پاااایگاه اطلاع رسانی «چندثنانیه» عکسی وایرال شده از اقدام بسیج دانشجویی دانشگاه شریف منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نکته اینجاست که علی دایی نه به اندازه تصویری که چند روز قبل در این رسانه‌ها ساخته شد آدم بدی بود و نه به اندازه‌ای که الان قربان‌صدقه‌اش می‌روند مقدس و بی‌خطاست. همین افراط و تفریط‌هاست که آدم را هاج و واج می‌گذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع با اشاره به اینکه دشمن روی تسخیر آسمان سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است گفت: روی پرنده‌های شناسایی دشمن در فاصله 400 کیلومتری اخلال ایجاد کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان می‌خواهند با انجام آزمایش‌ها روی کرم‌ها، به کلید کاهش سرعت پیری در انسان‌ها دست پیدا کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اهتمام ویژه آیت‌الله رئیسی برای بررسی و پیگیری دقیق و همه جانبه غائله سیستان و بلوچستان گفت: رئیس‌جمهور از ابتدای شروع غائله در استان با جدیت آن را مورد پیگیری قرار داده و انصافا پای کار بوده و دستورات لازم را برای بررسی همه جوانب صادر کرده است.