جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک برنامه تلویزیونی سوالی از شرکت‌کنندگان درباره حجاب و لایک کردن پرسیده می‌شود که جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر 3 سال مدیرعامل بمانم مسی را در 37 سالگی به استقلال می‌آورم!

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که مجموع یارانه انرژی پرداخت شده در جهان در سال 2020 میلادی، کمی بیش از 181 میلیارد دلار بوده، ایران در مجموع آن سال 29.6 میلیارد دلار یارانه به بخش انرژی پرداخت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار شده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، حل همین معماهای ریاضی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دولت نوشت: گونه‌شناسی جمعیت تجمع کننده در برلین نشان می دهد طیفی از بی خاصیت‌ترین افراد یعنی از طرفداران همجنسگرایی، منافقین، تجزیه‌طلب‌ها، سلطنت‌طلبان و آنارشیست‌ها دور هم جمع شده‌ان

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اطلاعات در داشبورد حریم خصوصی جدید در تنظیمات وجود دارد. همچنین اکنون این امکان در دسترس است که میکروفون و دوربین خود را در کل گوشی در تنظیمات سریع خود به طور کامل غیرفعال کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طالبان تانک ساخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انتشار تصویر فردی که خود را پزشک معرفی کرده از شهروندان خواست چنانچه توسط این متهم مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی فردیس مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روح الله مومن نسب از طراحان و طرفداران سرسخت فیلترینگ و محدودیت شبکه های اجتماعی که خود را دبیر تشکل انقلابی اسلامی در فضای مجازی نامیده می گوید:«برای رفتن به جنگ به نیروی متخصص نیاز است. چرا باید مردم عادی را به این فضا بفرستیم. در میدان جنگ باید بهترین ها به میدان بروند. یعنی اگر رفتی دراینستاگرام و پستی گذاشتی و صفحه ات را بستند یعنی درست رفتار کردی.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

او در ابتدای ورود به انگلستان یک شرکت آشپزی به راه انداخت و بعد نام خانوادگی مستعار «ثابت» را که یک نام فراگیر در بین وابستگان فرقه بهائیت است برای نوعی بیعت با این فرقه و قرار گرفتن زیر چتر حمایتی آنها انتخاب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد 35 ساله که جوان موتورسوار را با انگیزه مزاحمت برای دخترش به قتل رسانده بود با صدور حکم دادگاه در حالی زیر تیغ قصاص نفس قرار گرفت که تحقیقات قضایی از ارتباط خیابانی دختر و پسر مذکور حکایت داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رضایی در توییتی به حملات وحشیانه صدام به مناطق مسکونی کشورمان با استفاده از موشک های خارجی اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

xدر بازار سکه معامله‌گران می‌گویند صف خرید هر روز برای یک قطع شکل می‌گیرد، مثلا شنبه برای سکه خریدار زیاد بود، یکشنبه قرعه خرید به نام نیم سکه خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردبیر روزنامه اصولگرای جوان به اتفاقات تلخ سلف دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایادی وابسته به آن‌ها در داخل و خارج همواره از هر اتفاقی سوء استفاده می‌کنند تا کشور را به آشوب بکشانند و امروز نام مهسا امینی به اسم رمز و آشوب در ایران تبدیل شده است. فوت مهسا امینی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود و با واکنش‌هایی از سوی کارگزاران نظام و افراد و جریان‌های سیاسی اعم از اصول گرا و اصلاح طلب و نقد رویه‌های گشت...