جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از حرکت خطرناک یک موتورسوار برای حمل بار زیاد در خیابان‌های تهران را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات وزیران با پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر شناورسازی ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در تهران از ابتدای آبان تا پایان آذرماه سال جاری موافقت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این تمرینات با دقت بالای سرمربی تیم ملی با تمرکز بر روی جزئیات انجام گرفت و کارلوس کی‌روش نکات مورد نظر خود را به بازیکنان گوشزد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات در جمع دانشجویان گفت: در شرایط فعلی در مورد محدودیت اینستاگرام تصمیم‌گیری با مراجع امنیتی است ولی باید پلتفرم‌های داخلی آنقدر خوب و با کیفیت باشند تا حتی اگر اینستاگرام باز شد، قابلیت رقابت با آن را داشته باشند. وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را برای افزایش کیفیت، سرعت و رقابت‌پذیری پلتفرم‌های داخلی به کار می‌بندد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترفند‌های ساده برای درامان ماندن و کاهش کمردرد شدید را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس گفت: همه ما اگر در یک موقعیت غیرقابل‌پیش‌بینی قرار بگیریم، عکس العمل‌هایی از خود نشان می‌دهیم که با پیامد‌های خوشایند و ناخوشایند همراه خواهد بود، اما اگر آینده نگری کرده باشیم به راحتی قابل کنترل خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

29 نفر از دانشجویان بازداشتی که آزاد شدند، شائبه لیدر بودن ندارند. چون اگر لیدر بودند، آزاد نمی‌شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: شخصی که در یک درگیری خیابانی در منطقه محمدشهر کرج اقدام به قتل یک جوان با وارد آوردن ضربه به وسیله سلاح سرد کرده بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مکث، درنگی در هشتاد کتاب» نوشته حسین انتظامی مروری است به 80 کتاب منتشر شده در سال‌های گذشته با تحلیلی کوتاه و روایتی که هم جان کلام کتاب را بازگو می‌کند و هم تاویل و تعبیری است که انتظامی به کتاب اصلی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون و مهدی طارمی در رده پنجم و ششم ارزشمندترین بازیکنان آسیا از نگاه ترانسفر مارکت قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: بررسی مرکز از چند روش و ترکیب آن‌ها مانند بررسی تراکنش‌های بانکی درگاه‌ها، سرشماری از صفحات فروش اینستاگرام و نیز از طریق تحلیل اقتصاد کلان نشان می‌دهد که مجموع تراکنش مالی در فضای شبکه‌های اجتماعی در سال 1400، عددی بین 25 تا حداکثر 35 همت بوده است؛ یعنی روزانه بین 68 تا 95 میلیارد تومان.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان اعلام کرد که کار روی تکمیل قانون اساسی جدید جایگزین قانون اساسی قبلی ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از دقایقی قبل مقابل دانشکده کامپیوتر این دانشگاه در محکومیت هتاکی‌های اخیر تجمع کردند و در دفاع از ولایت فقیه و تمامیت ارضی کشور شعارهایی سردادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مادر باردار هنگام زایمان نوزادش در بیمارستان فوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرساز شدن ماجرای زن اردنی که با 10 هزار شاخه گل شوهرش را در روز تولدش غافلگیر کرد، بهانه‌ای شد تا درباره آداب هدیه دادن به همسر بگوییم.