جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقریبا نیمی از این سرطان‌ها در خود گلو، لوله‌ای که از پشت بینی آغاز شده و در گردن پایان می‌یابد، رخ می‌دهند. این بیماری‌ها به رشد سریع تمایل دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار در سال 1401 توسط مدیر کل روابط و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمون با انتقال به بوندس لیگا بدشانسی‌های زیادی آورد و چندین مصدومیت و کسالت باعث شد تا در نیم فصل اول حضورش در لورکوزن نتواند حضور چندان موثری داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور پرداختن به مسائل اجتماعی را از وظایف مهم وزارت کشور دانست و گفت: مشکلات این محلات و مناطق از نوع محرومیت و مسائل اقتصادی است که باید برای توانمند سازی آنها تلاش شود تا این افراد روی پای خود بایستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: انتظار ما این است که این ترمیم حقوق کمک ناچیزی در شرایط موجود به مردم باشد. نکته حائز اهمیت در اقتصاد ثبات قیمت ها و جلوگیری از افزایش تورم است، در کنار این موضوع باید به معیشت اقشار ضعیف نیز توجه

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیده‌بان حقوق بشر از ترکیه خواست به کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل اجازه بدهد بر روند خروج پناهجویان سوری برای بازگشت به کشورشان نظارت داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز کارآفرینی دانشگاه «ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی» را با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاورد‌های محققان، پژوهشگران و مدیران سازمان‌ها و صنایع و کارآفرینان در حوزه «پیشروی به سمت بهبود اقتصادی از طریق کارآفرینی مقیاس پذیر» بین عوامل موثر در زیست‌بوم کارآفرینی، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند. «پیشروی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدتی پیش محمد علی زلفی گل، وزیر علوم صحبت‌هایی از ایجاد دفتر تعامل نیروهای مسلح در دانشگاه‌ها خبر داده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها انتقادات زیادی از زیبا بازی نکردن تیم پرسپولیس در فصل جاری می شود. پرسپولیس در این فصل علاوه بر عملکرد خوب دفاعی یک مهاجم گلزن و تمام عیار را در خط حمله خود می‌بیند. یورگن لوکادیا با 6 گل زده نقش پررنگی در پیروزی‌های تیمش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میلاد وزیری در ترکیب جدید تیم ملی ریکرو جایی ندارد؛ این در حالی است که او در رقابت های انتخابی تیم ملی (مرحله اول) شرکت داشت و توانست رکورد لازم برای ورود به اردوی انتخابی را هم به دست بیاورد اما پس از حضور دو سه روزه در اردو، از ادامه کار امتناع کرد و ترکِ اردو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری البرز بیان کرد: زمانی که این دانش آموز در مدرسه به زمین می‌افتد توسط دروبین‌های مدرسه ثبت شده است و دانش آموزان دیگری نیز در محل حضور داشتند.

وب‌گاه گسترش

هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آنها برخورد می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته یک نخبه صنعت فضایی کشور در حال حاضر در سندهای همکاری مشترک با روسیه و چین هیچ بندی مرتبط با صنعت فضایی در نظر گرفته نشده است و این دو کشور از جمله کشورهای قوی در صنعت فضایی هستند و اگر ایران بتواند با این دو کشور همکاری داشته باشد، می‌تواند در توسعه این صنعت مؤثر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حیدری با تاکید بر اینکه صاحبان واحدهای صنعتی باید نسبت به سمپاشی واحدهای مرغداری اقدام کنند، گفت: همچنین ضدعفونی کفش یا چکمه و تعویض لباس قبل از ورود به هر سالن مرغداری از نکات مهم دیگر برای پیشگیری از درگیری واحدهای مرغداری به بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفتم: پرچم‌ها و علامت‌ها نشان می‌دهد که بیشترین تعداد آن‌ها از گروه‌های همجنس‌باز، شیطان‌پرست، پارافیل‌ها، تعداد زیادی از اتباع کشور‌های آفریقایی، پناهجویان اوکراینی و کره‌ای، گروه‌های تجزیه‌طلب الاهوازیه، پان‌ترکیسم‌ها، کومله، حزب دموکرات کردستان، بهایی‌ها و... بودند و همه آن‌ها نیز با پرچم‌ها و نشانه‌های مخصوص خود شرکت کرده بودند!