جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

او با اشاره به شرکت‌های دانش‌بنیان و شعار امسال ادامه داد: متاسفانه عده‌ای به نام شرکت‌های دانش‌بنیان با سوءاستفاده از این فرصت به دنبال اخذ تسهیلات هستند و نمونه اخیر آن نیز فرزند معاون رییس‌جمهور بود که در کانادا به نام شرکت دانش‌بنیان سرپرست بخشی از یک شرکت تولید فیلترشکن شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه اختصاص سهام عدالت به جاماندگان مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به باور رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، متوسط دریافتی کارمندان دولت بین 8 تا 9 میلیون تومان است که نزدیک به 60 درصد از کارمندان دولت چنین حقوقی دریافت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردبیر روزنامه اصولگرای جوان به اتفاقات تلخ سلف دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی‌که وزارتخانه‌های اقتصادی به دلیل پیامدهای اقتصادی با فیلترینگ پلتفرم‌های خارجی مخالف بودند، اما وزارتخانه‌های دیگر بر لزوم فیلترینگ این پلتفرم‌ها به دلایل امنیتی تاکید داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدجواد اخوان به درگیری بسیج دانشحویی و دانشجویان معترض در دانشگاه شریف واکنشی نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات وزیران با تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری دستگاه های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه سال جاری موافقت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرکرده باند زورگیری می‌گوید: مقتول را از جاده مخصوص سوار کردیم به سمت آزادی، اما وقتی به سمت جاده مخصوص دور زدیم تا از مسافر زورگیری کنیم، اشکان از عقب داد زد خون و وقتی برگشتم متوجه شدم او با چاقو پای طعمه را زخمی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات‌رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آنها برخورد می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولین محترم فراموش کردن در سال 91 با استقرار نظام آموزشی 6.3.3 این معلمان مهرآفرین بودند که کمبود نیروی انسانی در مناطق محروم را جبران کرده و از سنگر علم و دانش در مناطق روستایی دفاع کردند. آیا این درست است بعد از سال‌ها این گونه با آنها رفتار شود. معلمان مهرآفرین خواستار فوری پرداخت علی‌الحساب در هفته اول آبان هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نامه بیمارستان فیروزگر به دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه دریافت تعرفه آزاد از مراجعه کنندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی مورد موافقت قرار نگرفته است و در حال حاضر بیماران و مراجعه کنندگان تحت پوشش تامین اجتماعی مانند سایر افراد در بیمارستان فیروزگر پذیرش می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال حوزه کارگری، در این باره می‌گوید: بازنشستگان مطمئن باشند که واریز معوقات حتما انجام خواهد شد چون مصوبه آن قطعی شده و الان دو ماه است که افزایش‌ها با احکام جدید صورت می‌گیرد و احکامی که صادر شده است زمان اجرای آنها از 1401/01/01 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از طراحان و طرفداران سرسخت فیلترینگ و محدودیت شبکه های اجتماعی که خود را دبیر تشکل انقلابی اسلامی در فضای مجازی نامیده می‌گوید: در میدان جنگ باید بهترین ها به میدان بروند. یعنی اگر رفتی در اینستاگرام و پستی گذاشتی و صفحه ات را بستند یعنی درست رفتار کردی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در لایحه دولت به بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی بانک‌ها، بیمه‌ها، فولاد و نفت توجه نشده است. به معیشت پرسنل انتظامی و نظامی نیز در این لایحه پرداخته نشده است. انتظار ما این است که این اصلاحات در این لایحه صورت گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بستن سلف دانشگاه شریف، همچنان سوژه داغ کاربران شبکه‌های اجتماعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حفظ رطوبت پوست در فصل پاییز بسیار پراهمیت است. به همین منظور لازم است همیشه یک کرم نرم کننده همراه خود داشته باشیم تا بتوانیم پوستمان را مرطوب نگه داریم و در روز چندین نوبت از آن استفاده کنیم.