جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار، یورو و سایر ارزها در بازار آزاد امروز دوشنبه دوم آبان ماه اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و... برای برخورد با این موارد استفاده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به موجب اصلاح آیین‌نامه مذکور، بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیرو‌های به‌کار گرفته‌شده یک‌ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق نیروهای مسلح در بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه پیشنهاداتی ارائه دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدجواد اخوان به درگیری بسیج دانشحویی و دانشجویان معترض در دانشگاه شریف واکنشی نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تورم این روزها به چندین برابر چند سال گذشته رسیده است و این تورم در سفره های مردم نیز کاملا مشهود است. قیمت خودرو و مسکن نسبت به چند سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است. قیمت ملزومات معیشتی مردم نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات رخ داده در روز گذشته، رفتارهای دور از شان محیط علمی را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

می‌خواستم مسلمان شوم و پدرم اجازه نمی‌داد. آنقدر با خواسته قلبی من مخالفت کرد تا درگیری همیشگی ما منجر به ضرب و جرح و در نهایت قتل او شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات‌رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه ای تکرار هرگونه رفتارهای دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و غیره برای برخورد با این موارد استفاده کند.

وب‌گاه عصر ایران

از سلف مختلط شروع می‌کنند و گم گم به خوابگاه مختلط و استخر مختلط می‌رسند. ان النفس لاماره بالسوء......

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: برای افرادی که ممنوع‌الخروج هستند، پیامکی مبنی‌بر ممنوع‌الخروج بودن برای آنها ارسال نمی‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارزش تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی معادل 70.63 میلیون یورو است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صداوسیما در این ویدیو وقایع روز گذشته دانشگاه شریف را شرح داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هیات‌رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آنها برخورد می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بیانیه مشترک کشورهای مذکور آمده است: ما حمایت ثابت خود از حاکمیت اوکراین و تمامیت منطقه‌ای آن در مقابل روسیه را مجدداً اعلام می‌کنیم.