جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

محبی نجم‌آبادی در پاسخ به این سوال که بالاخره چه زمانی محدودیت‌های اینترنت برداشته خواهد شد، گفت: وزیر گفت محدویت‌ها برداشته شده و فقط در واتساپ و اینستاگرام مشکل داریم. آن دو شرکت هم اگر نمایندگی خود را در ایران دایر کنند، بعد من با وزیر صحبت خواهیم کرد که این دو شرکت به شکل کاملا باز فعالیت خود را انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اجرای دستور دادیار محترم شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصویر متهم منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان از سوی این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

10 نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی در استان آذربایجان غربی دستگیر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات رئیسه دانشگاه ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتارهای دور از شان دانشگاه را مردود دانسته و از کمیته انضباطی می‌خواهد که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و... برای برخورد با این موارد استفاده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد دانشگاه تهران: اگر دانش‌آموزی بازداشت شود، همه معلمان او باید در دادگاه حاضر باشند و از عملکرد خود دفاع کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیات رئیسه دانشگاه شریف در بیانیه‌ای اتفاقات رخ داده در روز گذشته در سالن غذاخوری دانشگاه و رفتار‌های دور از شان دانشجویان را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی ضمن تشکر از دانشجویان فهیم دانشگاه، که همراهی و همیاری بسیار خوبی در حفظ نظم و امنیت این محیط علمی دارند، به استحضار می‌رساند، با توجه به اتفاقات ناشایست رخ داده در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساپینتو به مدیرعامل باشگاه پیشنهاد داده که برای نیم فصل یک بازیکن بازیساز تاثیرگذار را جذب کند تا این مشکل آبی‌پوشان برطرف شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس درباره طرح جنجالی صیانت چیست؟ اگر چه قالیباف در ابتدا از طرح صیانت دفاع کرده و شبکه ملی اطلاعات را از نان شب واجب‌تر دانست، اما، کم کم تلاش کرد در صف مخالفان طرح صیانت باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبیعی است که هیچکدام از کارها و مواضع من به مذاق کسانی که مدافع براندازی هستند، خوش نیاید. برخی افراد که قبلاً نگاه مرا می پسندیده‌اند و اکنون به سمت براندازی متمایل شده‌اند، ظاهراً انتظارشان این است که من هم با آنها هم‌مسیر شوم. این انتظاری بیهوده و در عین حال توهین‌آمیز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج‌زاده، درباره آخرین وضعیت همسرش گفت: امروز 105 روز است که تاج‌زاده در بازداشت غیرقانونی به سر می‌برد، علی رغم اینکه بعد از دو هفته پرونده او بدون حضور در جلسات بازجویی به دادگاه رفت و باید قانونا به بند عمومی می‌رفت اما این اتفاق صورت نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس بر لزوم ارتقای جایگاه و حقوق معلمان تأکید کرد و گفت: تاخیر در اجرای این طرح ناشی از آیین نامه و دستورالعمل و تامین اعتبار است که امیدواریم به زودی حل شده و بخش کوچکی از حقوق معلمان تامین شود.

خبرگزاری مهر

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات رخ داده در روز گذشته، رفتارهای دور از شان محیط علمی را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف از کمیته انضباطی این دانشگاه درخواست کرد از تمام ظرفیت های قانونی برای جلوگیری از تکرار رفتارهای دور از شان دانشگاه استفاده کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس مشاهدات میدانی، کمترین رقم اعلامی برای هر کیلو مرغ در خرده‌فروشی‌های تهران 65 هزار تومان است البته در برخی مناطق تهران و بعضی فروشگاه‌ها این محصول حتی با قیمت 80تا 90هزار تومان هم در حال عرضه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قبل از اعلام سازمان ملی استاندارد حدود 35 هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا 2 و ساینا در تعهد سایپا قرار گرفته بود که خوشبختانه با مساعدت سازمان ملی استاندارد تا کنون برای 28 هزار دستگاه از این خودرو‌ها مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان گرامی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هنوز چند روزی از شوک دانشگاه شریف به جامعه بابت شعارهای رکیک در تجمعات تعدادی از دانشجویان خارج نشده که بار دیگر این دانشگاه خبرساز شد.