جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

فوق تخصص بیماری های عفونی کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر لزوم تزریق واکسن آنفلوآنزا برای افراد در معرض خطر تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع استقلال بعد از گذشت چند روز در غیبتش در تمرینات و انتقاداتی که به او وارد شد با یک عذرخواهی از کادر فنی و شخص سرمربی قرار است در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که با وعده ازدواج اقدام به اخاذی در شبکه های اجتماعی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس: Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کرده و در پایان کد رهگیری دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری یکی از ظرفیت خوب روحانیت را کمک به تحقق برنامه‌های راهبردی و کلیدی دولت، نظیر افزایش جمعیت و تحکیم خانواده دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مجموع 400 سفر تجاری با 3000 مسافر در سال با قیمتی بین 100 تا 200 هزار یورو برای هر بلیط انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه بزرگ جدید نشان می دهد زنانی که به طور مداوم از صاف کننده های شیمیایی مو استفاده می کنند ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به سرطان رحم باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه داستان سرایی ها در این زمینه خنده‌دار و غیرقابل تصور است چه برسد به باور.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیکزاد با اشاره به توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان، اضافه کرد: اگر امروز دانشگاه مورد توجه کافی قرار گیرد و تلاشی در این مجموعه صورت گیرد قطعاً نتیجه آن را در مدارس مشاهده خواهیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی "مهر" گفت: قاتلی که به خاطر سرقت طلا، پیرزنی را در بخش "اسیر" این شهرستان به فتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

وب‌گاه عصر ایران

دانشگاه تاکید کرد که این تصمیم، با سخنرانی و حضور در تجمع‌های دارای مجوز دانشگاه ارتباطی ندارد و بدیهی است، بررسی دقیق و عنداللزوم ارجاع پرونده ایشان به کمیته انضباطی در دستور قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهداشت روان یا سلامت روان به معنی سلامت هیجانی و روانشناختی است، به شکلی که فرد بتواند از تفکر و توانایی های خود استفاده کند، در جامعه عملکرد داشته باشد و نیازهای معمول زندگی روزمره را برآورده سازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات مدیره باشگاه که با آمدن آجورلو به جمع اعضای هیات مدیره اضافه شده بود، بعد از رفتن آجورلو، او هم استعفا داد و دیگر حاضر نشد به باشگاه استقلال برگردد.

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد تعداد معدودی از دانشجویان این دانشگاه که در فضای ناآرام اخیر نقش داشته‌اند، به صورت موقت از ورود به شریف منع هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای شهر تهران گفت: خودروسازان اعلام کرده اند که می‌توانند تا پایان سال تعدادی اتوبوس تحویل بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه صنعتی شریف از ممنوعیت ورود تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که در فضای ناآرام اخیر نقش داشته‌اند، به دانشگاه خبر داد.