جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار‌های ضربان قلب اپل واچ باعث شناسایی و درمان سرطان یک دختر 12 ساله شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا قزوه در توئیتی نوشت: «هیچ کس به ماشین حمل زباله گل نمی‌زند تا با آن عروس را به خانه بخت ببرد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان امنیتی اعلام کردند با ارسال پیام در واتساپ توسط کاربران به راحتی می توان موقعیت آن ها را تشخیص داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از افرادی که مایل به کاهش وزن هستند همیشه به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند نتایج سریع را نشان دهند. بنابراین، آن‌ها رژیم‌های غذایی سخت می‌گیرند، فعالیت بدنی زیادی انجام می‌دهند یا از محصولات کاهش وزن استفاده می‌کنند که از نظر پزشکی مورد تایید نیستند. به همین دلیل، روش‌های به اصطلاح کاهش وزن سریع سلامت آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان نوشته‌اند: ترکیبی از روش های نرم و سخت از بین بردن ماهواره ها باید به کار گرفته شود تا برخی ابزارهای استارلینک قدرت عملکرد خود را از دست بدهند و سیستم راهبرد خوشه ای آن نابود شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دندان‌ها عضو مهم و غیر قابل ترمیم بدن هستند. یعنی دندان اگر خراشیده شود، مانند پوست دیگر سلول‌ها خود را تکثیر و ترمیم نمی‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ تورم نقطه‌ای در مهر ماه 1401 به عدد 48.6 درصد رسیده است؛ یعنی خانوارهای کشور به‌طور میانگین 48.6 درصد بیشتر از مهر 1400 برای خرید یک «مجموعه کالاها و خدمات یکسان» هزینه کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد، تمام بدهی‌های این باشگاه برای دوره ریاست مصطفی آجورلو نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان و محققان مدت‌هاست دنبال این بوده‌اند که بفهمند چرا مردم هنگام تجربه شادی، گریه می‌کنند. گریه کردن که معمولا با احساس ناامیدی، خشم یا غم همراه است، می‌تواند در یک موقعیت شاد گیج‌کننده باشد اما اغلب رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون هیچ دانش آموز زندانی و بازداشتی اغتشاشات و اعتراضات اخیر در کشور نداریم. وی افزود: رسانه های خارجی و فضای مجازی که از سوی معاندین هدایت و مدیریت می شوند درباره اغتشاشات جوسازی کرده و تلاش داشتند علیه دانش آموزان کشورمان کارهایی را انجام دهند؛ برای مثال در ماجرای استان اردبیل مشاهده کردید که اتفاقی رخ نداد ولی سعی کردند جوسازی کنند؛ در قضیه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد تعداد معدودی از دانشجویان این دانشگاه که در فضای ناآرام اخیر نقش داشته‌اند، به صورت موقت از ورود به شریف منع هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران، برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از این مخاطره جوی، انجام اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی، استحکام سازه‌های موقت نظیر داربست‌ها و گلخانه‌ها، عدم پرواز هواپیماهای سبک و عدم صعود به ارتفاعات را توصیه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

امروز برخی دانشجویان هنجارشکن در دانشگاه شریف پس از مخالفت برخی دیگر از دانشجویان این دانشگاه با اقدام آنها در مختلط کردن سلف پسران، به سمت آنها حمله کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر از دسته افرادی هستید که بهداشت جنسی خود اهمیت می دهید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در حوزه بازنشستگی نیز بازنشستگان از خدمات ارائه شده راضی نبودند و یکشنبه‌های اعتراضی نیز در همین راستا بود. ما می‌دانستیم که همه این مشکلات یک‌شبه اصلاح نمی‌شود اما با همت و انگیزه بالا کار خود را شروع کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ساله و همزمان با سرد شدن هوا، شاهد بروز موارد مصدومیت و مرگ براثر گازگرفتگی هستیم و امسال و در اولین روز از دومین ماه پائیز، سه عضو یک خانواده در شیراز، به دلیل مسمومیت ناشی از انتشار منوکسید کربن متصاعد شده از پکیج، فوت کردند.