شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری متفاوت از دختران دانشجوی دانشگاه شریف در برنامه تریبون آزاد منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مأموران پلیس آگاهی با شیوه‌های فنی پلیسی، با تحلیل آنچه روی داده و بررسی یافته‌های کارشناسان از صحنه در تحقیقات با همراهی تیمی مجرب از کارآگاهان اداره عملیات ویژه استان مظنون اصلی را شناسایی کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس گفت: امروز دو اقدام باید در دستور کار قرار گیرد؛ نخست اینکه وزارت ارتباطات باید به سرعت برای تقویت و توسعه ظرفیت پلتفرم‌های داخلی برای حل مشکل تجارت داخل کشور اقدام کند، نباید کسب‌و‌کارهای داخل کشور ما آسیب ببیند و خیلی از پلتفرم‌های داخلی ظرفیت جایگزینی دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخباری مبنی بر غیرقابل دسترس بودن و فیلتر شدن سرویس جی‌میل منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز اخباری مبنی بر ممنوع الورود بودن برخی از دانشجویان این دانشگاه در فضای مجازی مطرح شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام برلین، شولتر در این مکالمه 90 دقیقه‌ای، پوتین را ترغیب کرده تا برای جنگ اوکراین، راه‌حلی دیپلماتیک بیابد؛ راه‌حلی که بر پایه آتش‌بس و خروج کامل نیروهای روسیه از کی‌یف استوار باشد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به هتاکی و حرمت شکنی های رخ داده در سطح این دانشگاه تجمع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشترین کاهش معاملات در منطقه 22 تهران با ثبت 104 معامله و ریزش 35.4 درصدی رخ داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک گروه هکری به نام «بلک ریوارد» (پاداش سیاه) مدعی شده بود با رخنه اطلاعاتی به شرکت مادر نیروگاه هسته‌ای بوشهر به اسناد و اطلاعاتی از جزئیات فعالیت‌های هسته‌ای ایران دست یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احکام رتبه آموزشیار معلم که برای همکاران با سابقه زیر سه سال صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق تصریح ماده 96 قانون تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی مکلف است میزان کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یک بار کمتر نباشد، با توجه به افزایش هزینه زندگی با تصویب هیأت وزیران به همان نسبت افزایش دهد.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: تعداد معدودی از دانشجویانی که در ایجاد فضای ناآرام در دانشگاه، نقش داشتند به صورت موقت از حضور در دانشگاه منع شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از خبرهای داغ این روزها اینترنت ماهواره‌ای استارلینک است. فناوری‌های موجود در این پروژه بزرگ که هزاران ماهواره در فضا دارد و قرار است هزاران ماهواره دیگر به فضا بفرستد، در لبه تکنولوژی قرار دارند و بسیاری از آن‌ها اختراعاتی تازه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملویل کارش را با ایفای نقش در سریال تلویزیونی «ایست اِندرز» از سال 1986 شروع کرده بود و از همان زمان کارش را به عنوان بازیگر ادامه داد و بعدها کارگردانی هم انجام داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنا پلاس اتوماتیک که کنار پژو 207 اتوماتیک یکی از مدل‌هایی است که بیشتر از نیم‌میلیارد ارزش دارد، امروز 524 میلیون تومان فروخته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرسلیم می‌گوید: وقتی بی‌حجابی در فهم و ذهن مردم به صورت یک ضدارزش دربیاید، اگر بی‌حجابی وارد عرصه شود، تحقیر خواهد شد و این بسترسازی، شدنی است.