شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک افسر پلیس سیاتل به سگی که مردی را در منطقه دلیج گاز گرفته بود، شلیک و این حیوان زخمی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر مدیریت باشگاه در حال رایزنی است تا بتواند اردوی خارجی خوب برای تیم تدارک ببیند. هنوز محل کمپ تمرینی تیم در حوزه خلیج فارس مشخص نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علت مرگ فرزند داور سرشناس فوتبال ایران ایست قلبی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: مجلس زیر بار افزایش 10 و 20 درصدی مستمری مددجویان نرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعیت هلال احمر از آمادگی این جمعیت در پی اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای 12 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان به میزان 90 درصد حقوق شاغلان خط قرمز ما است و این موضوع پیگیری می‌شود، عنوان کرد: این مقوله در قالب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان در حال پیگیری است.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه شریف، برخی دانشجویان در راستای مصلحت دانشگاه و خودشان به صورت موقت از حضور در دانشگاه منع شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: سارقی که با تهدید سلاح سرد در یک فقره سرقت اقدام به سرقت 13 تلفن همراه مالباختگان کرده، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داود سلیمانی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ششم، در واکنش به خبر ایجاد دفتر تعامل با نیروهای مسلح در دانشگاه ها گفت: مسلما موجب سوء تفاهم های زیادی در میان دانشگاهیان می شود و متأسفانه به جو ناامنی کمک می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رزمایش تیپ 164 متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی پسوه و پیرانشهر به منظور ارتقاء آمادگی رزمی یگان‌ها جهت عملیات شبانه برابر برنامه‌های ابلاغی کل نیرو‌های مسلح شب گذشته سی ام مهرماه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار جلالی گفت: بخش عمده ای از این حملات سایبری که ادعا شده بود را مورد بررسی قرار دادیم که کذب محض بود و هیچ عملیاتی اتفاق نیافتاده است و بعضی در حد یک دیفیس یک دقیقه ای بود و صرفا بزرگنمایی صورت گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده تهران گفت: گفته می‌شود بی‌حجابی وسیع‌تر شده است. از این رو باید مسائلی که در پشت قضیه بوده است را روشن کرد، یعنی باید افشاگری شود که همه بدانند دشمن برنامه داشته است؛ نه اینکه مثلاً گشت ارشاد ضعف داشته و این بلواها درست شده است، یعنی دشمن از این اتفاق، به عنوان ابزار استفاده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه شرق، تصویری از جشن تولد نیلوفرحامدی، بدون حضور وی منتشر کرده است. نیلوفر حامدی یک ماه است که بازداشت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی، قانون الحاق یک جز به بند (ه) تبصره (7) قانون بودجه سال 1401 کل کشور را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرباز معلمان معتقدند که با توجه به کمبود نیرو در آموزش و پرورش و تجربه‌ای که آنها از دو سال تدریس به دست می‌آورند باعث می‌شود که بتوانند در این وزارتخانه جذب شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت ذخایر آب آشامیدنی تهران به مرز هشدار رسید.