جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوینده ارشد خبر 20:30 از صداوسیما کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده است؛ تعداد معدودی از دانشجویانی که در ارزیابی اولیه انجام شده در ایجاد فضای ناآرام در دانشگاه، نقش داشته‌اند جهت مصلحت دانشگاه و خودشان به صورت موقت از حضور در دانشگاه منع شده‌اند. این تصمیم، با سخنرانی و حضور در تجمع‌های دارای مجوز دانشگاه ارتباطی ندارد. بدیهی است، بررسی دقیق و عنداللزوم ارجاع پرونده ایشان به کمیته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از ماجرای توصیه محرمانه رهبر انقلاب به سپاه در مورد روسیه منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر ماه از سال پر از اتفاقات گوناگون است. برای آشنایی بیشتر با مهمترین اتفاقات و رویداد های مهم 15 روز دوم آبان ماه (هشتمین ماه سال شمسی) با برنا همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس اعلام دانشگاه شریف، برخی دانشجویان در راستای مصلحت دانشگاه و خودشان به صورت موقت از حضور در دانشگاه منع شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقرر شد تا رای دیوان عدالت اداری در خصوص قرارداد کارکنان هلال احمر به تعویق افتاده تا بررسی‌های بیشتر در این خصوص انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکسن آنفلوانزا به این علت که حاوی ویروس زنده نیست، عارضه جدی برای هیچ کس حتی بیماران پیوندی و نقص سیستم ایمنی ایجاد نمی‌کند بلکه فقط از ابتلا به نوع شدید بیماری جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه الف

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به هتاکی و حرمت شکنی های رخ داده در سطح این دانشگاه تجمع کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد تعداد معدودی از دانشجویان این دانشگاه که در فضای ناآرام اخیر نقش داشته‌اند، به صورت موقت از ورود به شریف منع هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جریان تجمع دانشجویان دانشگاه شریف که در اعتراض به اتفاقات اخیر این دانشگاه که باعث قانون شکنی و حرمت شکنی در دانشگاه شده بود عده ای از دانشجویان با حمله به جمعیت دانشجویان تجمع کننده قصد به آشوب کشیدن فضای دانشگاه را داشتند. بر اساس این گزارش، برخی از دانشجویان اغتشاشگر در دانشگاه شریف به سلف دانشجویی حمله کرده و باعث شکستن شیشه های سلف و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلمان رشدی دو ماه پیش در جریان یک مراسم در حالی که برای سخنرانی روی صحنه دعوت شده بود، هدف حمله و ضربات پیاپی چاقو قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قطعی شدن زمان برگزاری جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و به ارائه توضیحاتی درباره روند تشکیل این جلسه پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر آمارها و بر اساس میزان مرگ و میر سالانه ناشی از این بیماری، سل روزانه به مرگ 4109 نفر منجر می‌شود. اما برخلاف کووید، به نظر می‌رسد که توجه و نگرانی کمی نسبت به سل وجود دارد و حتی در حال کاهش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین کنفرانس ملی افزایش بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند خانوادگی سرقت طلا از زنان خبر داد و گفت: متهمان به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارفرمایان می‌توانند برای اطلاع از نشانی شعب این سازمان و دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی با شماره 1420 تماس حاصل کنند.