شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرندی گفت: به رویاپردازی ادامه دهید، اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران 1953 نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده هشتم آبان ماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ هر گرم طلای 18 عیار با 27 صدم درصد کاهش با قیمت یک میلیون 350هزار و ششصد تومان بر تابلوی طلافروشی ها نقش بست

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکبری با بیان این‌که همیشه به مسئولان مدارس و دانش آموزان رعایت ایمنی توصیه می‌شود، اضافه کرد: حوادث کوچک در همه آزمایشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و ما نیز از این حادثه متأثر شدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فغانپور درباره بحث راه اندازی کمپین حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی گفت: این موضوع جایگاه حقوقی ندارد و یک بحث سیاسی است. همچنین در مقررات فیفا و ای‌اف‌سی ذکر نشده، تیمی که از لحاظ فوتبالی راهی جام جهانی شده است از این مسابقات کنار گذاشته شود و تیم دیگری جایگزینش شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این دیدار که در منزل پدر مهسا امینی انجام شد، امجد امینی ضمن مطرح کردن خواسته‌های خود، بر پیگیری و نظارت رئیس‌جمهور بر روند رسیدگی به حادثه درگذشت فرزندش تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر آمار سال گذشته قیمت برنج ایرانی افزایش چشمگیری داشته است؛ به طوری‌که بهترین نوع برنج ایرانی یک سوم برنج خارجی است، لذا این امر منجر به افزایش تقاضا از سوی 6 دهک‌پایین جامعه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این سخنان وزیر علوم در حالی بیان شد که پیش از این اعلام شده بود، بر اساس تصویب هماهنگ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی فناوری ریاست‌جمهوری، رتبه‌های برتر کنکور و دارندگان نشان‌های طلا تا برنز المپیادهای دانش‌آموزی به شرط پذیرش در رشته‌های هدف اولویت‌دار از مزایای تحصیلی برخوردار می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضع باغ پرندگان مناسب نیست و پیمانکار به بهانه واکسیناسیون پرندگان در حال سواستفاده در این مجموعه اصل و مردم علاقه ندارند که به این باغ بروند زیرا آنجا ارزش این مقدار هزینه را ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقم خط فقر برای نواحی مختلف متفاوت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از دقایقی قبل مقابل دانشکده کامپیوتر این دانشگاه در محکومیت هتاکی‌های اخیر تجمع کردند و در دفاع از ولایت فقیه و تمامیت ارضی کشور شعارهایی سردادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی تب‌های خفیف به دلیل عفونت‌های باکتریایی مانند باکتری‌های معده هستند و نیاز به درمان آنتی‌بیوتیکی دارند. در چنین مواردی، می‌توانید تب را در خانه درمان کنید اما همچنان باید با پزشک خود تماس بگیرید و داروهای تجویز شده را مصرف کنید. در صورت ادامه یا بدتر شدن تب، به دنبال کمک پزشکی باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی تصریح کرد: حادثه اوین یک مصداق برای این موضوع است. شبکه ایران اینترنشنال دو روز قبل از حادثه زندان اوین اعلام کرد که حادثه‌ای مثل سینما رکس آبادان در حال وقوع است که جمع زیادی قرار است در آن بسوزند یعنی از دید این شبکه، اگر چنین اتفاقی افتاد کار نظام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت پایه لاماری ایما از سوی شرکت آرین پارس موتور 981 میلیون تومان اعلام شد. همچنین این خودرو در 2 رنگ سفید و مشکی عرضه شد که براساس جزئیات معاملات بورس کالا، هر دو رنگ با بیشترین رقابت فروخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این فناوری، نور را شناسایی، تولید، انتقال و پردازش می‌کند تا جریانی از داده‌ها را به هزاران کانال مجزا تقسیم کند و همه آنها را به یکباره در مسافت 7.9 کیلومتری منتقل کند.