شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری متفاوت از دختران دانشجوی دانشگاه شریف بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت جدید گوشی‌های سامسونگ در بازار تهران منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از الناز رکابی منتشر شده که در کنار عادل فردوسی پور قرار دارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت های اخیر مهران مدیری با واکنش پردیس احمدیه دیگر بازیگر سینما روبرو شد و گفت متاسفم که با تو همکاری داشتم.

وب‌گاه مشرق نیوز

کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف با حضور دوباره دانشجویان از سرگرفته شد، نوورودی‌های این دانشگاه هم از شنبه آینده (هفتم آبان ماه) در کلاس‌های درس حاضر می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرهنگیان باید با مراجعه به سامانه شرکت بیمه دانا نسبت به ثبت‌نام جهت بهره‌مندی از پوشش بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یونانی‌ها در تلاش برای اندازه گیری زیبایی ظاهری نسبتی ابداع کردند که به آن «نسبت طلایی» می‌گویند. این نسبت در گذشته توسط هنرمندان و معماران استفاده می‌شد اما در حال حاضر گاهی اوقات برای توضیح میزان زیبایی افراد نیز استفاده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درویش بارها عنوان کرد که برای حل بخش زیادی از مشکلات پرسپولیس دست به دامن حمید سجادی وزیر ورزش شده است. او گفت: «وقتی می‌خواستیم زمین وزارت نفت در تهرانسر را برای تمرین تیم بگیریم، از آقای وزیر خواستم که تماس بگیرد و کارها انجام شود».

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در رابطه با برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک زن، گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شوره سر یک عارضه پوستی شایع است که در آن بر اثر ایجاد خارش و سوزش، پوست سر پوسته پوسته شده و بر روی موی سر و سایر نواحی سر و صورت نمایان می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تا دهم مهر همکاران فرهنگی کلیه مدارک لازم برای رتبه بندی را تکمیل کردند؛ گفت: ما قول داده بودیم که احکام رتبه بندی را پس از تکمیل مدارک 45 روزه صادر کنیم، اما دیدیم هر چه زودتر برای افرادی که مدارکشان پیچیدگی زیادی ندارد و از یک تا سه سال تنها سنوات دارند رتبه‌بندی‌هایشان را بتوانیم صادر کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استانبول دارای تعداد بسیار زیادی محله آسیایی و اروپایی است. از این جهت مهاجران هیچ گونه محدودیتی در انتخاب آپارتمان های مورد نظر خود نخواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طاهری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه آی.‌سی.‌تی، اذعان کرد: بیشترین مصرف اینترنت کشور به صورت سیار و موبایلی است و متاسفانه در حوزه اینترنت ثابت ضعف داریم، از این‌رو برنامه‌هایی در راستای بهبود و افزایش سرعت اینترنت ثابت در دست اقدام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف با حضور دوباره دانشجویان از سرگرفته شد، نوورودی‌های این دانشگاه هم از شنبه آینده (هفتم آبان ماه) در کلاس‌های درس حاضر می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهریاری گفت: در تحقیقات به عمل آمده و استخراج محتوای گوشی این دانشجوی پسر مشخص می‌شود وی با ارسال پیامکی از قصد خود برای خودکشی گفته بوده است.