شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رهبر قنبری مستندی با موضوع زندگی زنده‌یاد مهدی ابراهیمی دریانی را برای حضور در «سینماحقیقت» به پایان رساند.

خبرگزاری تسنیم

«ساینس» - یکی از معتبرترین مجلات علمی دنیا - در یک مقاله با تعبیر «تلسکوپی در کلاس جهانی» به رصدخانه ملی ایران پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت علوم در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی این طرح، خدمت‌رسانی به جامعه فرهیخته دانشگاهی، صرفه‌جویی در زمان و تسهیل امور است و تنها یک کارشناس اداری در این دفتر حضور خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور فرمانده سپاه کشور ادامه داد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آنها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان ما در اختیار آنها قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره افزایش 3.5 تا 6 میلیون تومانی حقوق معلمان در فصل جدید طبق متناسب‌سازی و رتبه‌بندی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از هنجارشکنی‌های اخیر در دانشگاه شریف، عناصر ضد انقلاب اقدام به پخش تصاویر برخی از دانشجویان بسیجی با تمام مشخصات آنها کردند

وب‌گاه مشرق نیوز

حداد عادل در تشریح رئوس برنامه‌های شورای گفت: ما در شورای ائتلاف گسترش کمی و شبکه‌سازی در سطح کشور را در دستور کار داریم. کار مهم دیگر ما آموزش است و باید از این طریق، از بین جوانان کادرسازی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات متناسب‌سازی و افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور رهبر انقلاب عنوان کرد: باید سازوکاری بین مردم و حاکمیت واسطه شود و پیام‌های حاکمیت را به مردم و مشکلات مردم را به حاکمیت منتقل کند و در بزنگاه‌های مهم مدیریت و نقش‌آفرینی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایسنا: رئیس اسبق مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی اظهارنظر قابل تاملی درباره اعتراضات مردمی به مرگ مهسا امینی، حوادث دانشگاه شریف و... را مطرح کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: تاکتیک براندازان این بود که به گروه‌های 20، 30 نفره درآیند و نیروهای انتظامی و بسیج را با خود درگیر و ایجاد اغتشاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حداد عادل با اشاره به مشکلات کشور، گفت: تحریم‌ها خسارات سنگینی را به کشور وارد کرده است. هدف دشمن هم از تحریم‌ها، ایجاد نارضایتی در بین مردم بوده است. در این حدود یک سالی که از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد، از التهابات اقتصادی کاسته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت بیان کرد: البته الآن هم مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما با همت دولت و نیروهای انقلابی، از آن تلاطمی که در گذشته در اقتصاد کشور وجود داشت، عبور کرده‌ایم. خود آقای رئیسی با جدیت در صدد حل مشکلات است و نیروهایی هم که در وزارتخانه‌ها اند، نیروهای جهادی و انقلابی اند و تحرکی از جنس کار جبهه و جهاد در بدنه دولت وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در مسیر تحولی شگرفی قرار گرفته است، گفت: تاکنون 98 درصد عرصه های ملی کشور سنددار شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عناصر ضد انقلاب اقدام به پخش تصاویر برخی از دانشجویان بسیجی دانشگاه شریف با تمام مشخصات آنها کردند.