شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در جلسه علنی روز گذشته مجلس استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول شد. استیضاح وزیر صمت در تیرماه نیز مطرح بود اما قالیباف رئیس مجلس درخواست کرد تا برای تفکیک وزارتخانه صمت دو ماه به دولت فرصت داده شود. اما به‌رغم گذشت بیش از دو ماه از آن زمان تفکیک وزارت صمت انجام نشد و در نهایت بار دیگر استیضاح وزیر صمت مطرح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار صدها نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، نخبگان دانشگاهی را در چهار دهه اخیر موجب آبروی ایران خواندند و افزودند: همه به‌ویژه مسوولان و موثرین در فضای کشور باید نخبگان علمی را جزو مهم‌ترین ثروت های کشور بدانند و از آنها حمایت کنند و نخبگان نیز ظرفیت ها و استعدادهای فردی خود را به سرمایه پیشرفت کشور تبدیل کنند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: دانشگاه‌های تهران و شریف در صدر انعقاد قرارداد پژوهشی قرار دارند و از لحاظ مبلغ بیشترین مبلغ قرارداد پژوهشی مربوط به دانشگاه شریف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ایران گزارش متناقضی از حضور سخنگوی دولت در دانشگاه علامه نوشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: 360 نفر از دستگیرشدگان در حوادث اخیر کشور زنان بودند و تعداد آنهایی که در حال حاضر در زندان هستند قابل توجه نیست.

وب‌گاه فرارو

در باب ماجرای فوت اسرا پناهی، اساسا 6 روایت قابل بازشناخت است که عبارتند از: مرگ اسرا بر اثر وارد شدن ضربه سر در اتفاقات دبیرستان شاهد، بیماری مادرزادی قلبی، دانش‌آموز نبودن، خودکشی با قرص برنج، بستری بودن در بیمارستان در روز وقوع حوادث دبیرستان شاهد و از بنیان ساختگی بودن ماجرا.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان فرمودند: بدون مبالغه باید بگوییم نخبگان دانشگاهی ما مایه‌ی آبروی ایران شدند. شما نسلِ جوانِ نخبگان هستید. قبل از شما هم نخبگان زیادی، نسلهای قبل از شما، در این چهل سال وجود داشتند که آبرو دادند به کشور.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند که همه بویژه مسئولان و مؤثرین در فضای کشور باید نخبگان علمی را جزو مهمترین ثروت‌های کشور بدانند و از آنها حمایت کنند و نخبگان نیز ظرفیت‌ها و استعدادهای فردی خود را به سرمایه پیشرفت کشور تبدیل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژمان جمشیدی که مدت‌ها بود فعالیتی در اینستاگرام نداشت، در پی اتفاقات اخیر پستی را در این صفحه منتشر کرد و نسبت به ماجراهای پیش آمده واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: دانشگاه‌های تهران و شریف در صدر انعقاد قرارداد پژوهشی قرار دارند و از لحاظ مبلغ بیشترین مبلغ قرارداد پژوهشی مربوط به دانشگاه شریف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور گفت: با توصیه و تاکیدی که به نیروها شده است، سلاح جنگی به میدان نمی‌برند و با مسالمت‌آمیزی برخورد می‌کنند، اما افراد خشن مرتکب این جنایات می‌شوند. مع

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: گروه های معاند اعم از فمنیست ها، تجزیه طلب ها و سلطنت طلب ها با فوت مهسا امینی به دنبال هدف شوم براندازی بودند.