شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه گسترش

تصاویری از سلف امروز دانشگاه شریف منتشر شده که در آن دانشجویان به صورت مختلط وارد سلف غذاخوری شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جایی وسط‌های صحبت، آقا ناگهان سکوت می‌کنند. چندثانیه باهمین سکوت می‌گذرد. همه کنجکاو می‌شوند و سرک می‌کشند که علت سکوت ناگهانی آقا را بفهمند که ایشان می‌گویند: یک نفر بیاد و این انگشتر رو به من بده.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دست‌کم فقط در استان تهران 5 تا 6 هزار نفر در اعتراض‌های خیابانی یک ماهه گذشته بازداشت شده‌اند. درنتیجه آماری که معاون سیاسی سازمان بسیج از 70 هزار معترض خیابانی در سراسر کشور داده نمی‌تواند با واقعیت مطابقت داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازندگی نوشت:20،70 یا 200 هزار نفر؟ کدام عدد درست است؟ چند نفر در اعتراضات هفته‌های گذشته به خیابان آمدند؟ هرکس یک چیز می. گوید و در این میان حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته کل جمعیتی که در یک ماه گذشته به میدان آمدند نهایتا 200 هزار نفر بودند. البته این در مقابل آماری است که معاون سیاسی سازمان بسیج داده و گفته در بهترین حالت جمعیتی که به کف خیابان آمدند 70 هزار نفر بودند.

خبرگزاری تسنیم

مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: فتنه ها و آشوب های دشمنان دولت را از اقدامات اساسی غافل نسازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: زلفی گل گفت: با توجه به تسهیلات جدیدی که ستاد کل نیروهای مسلح به جامعه دانشگاهیان فرهیخته اختصاص خواهد داد امریه فناوری، امری پسا دکترای، کسر خدمت مربوط به رساله های دکتری و کارشناسی‌ارشد، قراردادهای پژوهشی با صنعت دفاعی و پیگیری معافیت دانشجویان برای سربازی تسهیل می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت‌های دکتر دهقانی که تمام می‌شود آقا نکته کوتاهی دارند و موکداً خطاب به وزرای حاضر در جلسه می‌گویند که توسعه فناوری در کشور کارویژه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است. فکر می‌کنم این جمله صریح می‌تواند به یک اختلاف قدیمی در بدنه دولت پایان داده و تکلیف بخشی از ماموریت‌های معاونت علمی را تا حد زیادی روشن کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رهبر انقلاب عنوان کرد: باید سازوکاری بین مردم و حاکمیت واسطه شود و پیام‌های حاکمیت را به مردم و مشکلات مردم را به حاکمیت منتقل کند و در بزنگاه‌های مهم مدیریت و نقش‌آفرینی کند.

وب‌گاه فرارو

ماجرای فوت اسرا پناهی، دختر اردبیلی که از سوی رسانه‌های معاند خارج از کشور ادعا شده بود در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور به او ضربه وارد شده بود، رخدادی بود که در یک هفته گذشته کانون اصلی توجهات رسانه‌ای را به خود معطوف کرده بود. روایت‌های مختلفی در ارتباط با این ماجرا مطرح شده بود، اما ورود علی دایی، بیش از بیش توجهات و جنجال‌ها را پیرامون این موضوع افزایش داد

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در توئیتی نوشت: مانند دیگر سیاستمداران غربی حسرت براندازی نظام اسلامی ایران بر تراس ماند.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ عقربه ساعت روی نه ایستاده است. تلفن همراه را ورودی تحویل دادم. انگار مرحله جدیدی به مراحل دیدار به داخل اضافه شده است. مراجعه به پزشک مستقر و دریافت ماسک. وارد حسینیه شدم. این ترکیب را اخیراً فقط در قاب تلویزیون دیده بودم. صندلی‌های پرتعداد منظم چیده‌شده. چشم انداختم داخل حسینیه. چهره‌های آشنا زودتر خودشان را نشان میدادند. بازار احوال پرسی‌ها داغ بود، گاهی...