شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانا

علیرضا منادی‌سفیدان از تعیین تکلیف 70 هزار معلم در طرح مهرآفرین طی چند روز آینده، خبر داد و گفت: پس از یک قرن کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحول بزرگی را برای یک میلیون معلم کشور ایجاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح‌هایی در زمینه دریافتی اساتید وزارت علوم، پیشکسوتان و اساتید مناطق محروم و مسئله بالارفتن از سقف دریافتی، تصریح کرد: در آینده نزدیک با جلسات مختلف ضریب 1.8 حقوق اساتید نسبت به تهران حل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون تحقیقات مجلس از افزایش 3.5 تا 6 میلیون تومانی حقوق معلمان در فصل جدید متناسب‌سازی و رتبه‌بندی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

افشای اطلاعات خصوصی اعضای بسیج دانشگاه شریف

وب‌گاه عصر ایران

"جری گیلمور" اخترشناس دانشگاه کمبریج و رئیس هیات مشاوران بین‌المللی رصد خانه ملی ایران در این باره می‌گوید: "هیچ‌کس در ایران قبلا کاری در این مقیاس انجام نداده بود."

وب‌گاه عرشه آنلاین

صداوسیما در گزارشی به ماجرای آتش سوزی خوابگاه دخترانه رشت پرداخته است که در ادامه می‌توانید ببینید.

خبرگزاری دانا

هرچند شرکت های دانش بنیان محصولاتی ناب و بازارپسند تولید و روانه بازار می کنند اما رمز شکوفایی و دوام آن ها در سایه نوآوری است، اگر نوآوری در محصول نباشد کمتر کسی از آن ها استفاده می کند و به شکست مواجه و بعد از گذشت مدت زمانی به نابودی کشیده می شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از ادعاهای آقای دایی برخی از قوه قضائیه خواسته‌اند مثل آلمان (که دایی آنجا بوده و بازی کرده) یا امریکا یا هرجای دیگری او را احضار و در یک دادگاه عادل علنی به ادعای او رسیدگی و در صورت محکوم‌شدن جریمه مالی سنگین در حد بستن شرکت‌ها و دارایی‌ها کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر یکی از دانشجویان بسیجی دانشگاه شریف در ناآرامی های اخیر سقط جنین کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در هفته‌ای که گذشت، خبر‌های آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری را مرور می‌کنیم. حضور دانشگاه پیام‌نور برای اولین بار در رتبه‌بندی جهانی تایمز ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور حضور در نظام رتبه‌بندی تایمز THE...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: پس از هنجارشکنی‌های اخیر در دانشگاه شریف، عناصر ضد انقلاب اقدام به پخش تصاویر برخی از دانشجویان بسیجی با تمام مشخصات آنها کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه ایران نوشت: پس از هنجارشکنی‌های اخیر در دانشگاه شریف، عناصر ضد انقلاب اقدام به پخش تصاویر برخی از دانشجویان بسیجی با تمام مشخصات آنها کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه دولت در مطلبی نوشت: عناصر ضد انقلاب اقدام به پخش تصاویر برخی از دانشجویان بسیجی با تمام مشخصات آنها کردند.