یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است».

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف با تجمعی در محل این دانشگاه، آشوب و اعتشاشات اخیر را محکوم کرده و خواستار مقابله معترضین و مردم با آشوب‌گران شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«رویارویی روایت‌ها»؛ ترکیب‌بند مناسبی است که برای تحلیل بخشی از رخدادهای روزهای اخیر می‌توان از آن بهره برد. روایت‌هایی متفاوت و متناقضی که از جانب کنشگران دو سوی معادله مطرح و هر کدام تلاش می‌کنند این روایت‌ها را به عنوان واقعیت محض در ناخودآگاه جمعی جامعه ثبت و ضبط کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان با حضور در مقابل سر در دانشگاه صنعتی شریف به اغتشاش کشاندن تجمعات دانشجویی در واکنش به فوت مهسا امینی و همسو شدن برخی دانشجویان با اهداف معاندین و دشمنان نظام را محکوم کردند. در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعار‌های مرگ بر ضد ولایت فقیه، دانشجو بیدار است از فتنه گر بیزار است، کاسب خون ملت خجالت خجالت، حرف ما یک کلام بازی...

وب‌گاه الف

با پایان یافتن کرونا و آغاز رسمی سال تحصیلی جدید، دانشگاه‌ها از قبل اعلام کردند که آموزش به امسال به صورت حضوری خواهد بود، اما از روز گذشته چندین دانشگاه اعلام کردند که نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان در روزهای نخست مهر ماه به دلیل تعطیلی ها از آموزش حضوری به شیوه "مجازی" تغییر کرده است.

خبرگزاری مهر

با توجه به تعطیلات مکرر دهه آخر ماه صفر در هفته جاری و جهت اتخاذ وحدت رویه در برگزاری کلاس‌ها برخی از دانشگاه‌های بزرگ کشور، در هفته اول مهرماه کلاس‌های درسی را غیر حضوری اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیره یک شرکت دانش‌بنیان گفت: حوزه مرتبط با حضور این شرکت در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن، هوشمندسازی صنعتی و اینترنت اشیاء در حوزه معدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری فارس نوشت: با تصمیم شورای امنیت کشور دسترسی به اینستاگرام از شب گذشته از داخل ایران ممکن نیست. همچنین دسترسی به واتس‌آپ هم دارای اختلال است.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت تام گفت: بر اساس استراتژی کلان گروه صنعتی ایران خودرو، موفق شدیم به دانش فنی طراحی و توسعه قوای محرکه خودروهای الکتریکی و همچنین ساخت نخستین نمونه نیمه صنعتی خودرو تارا تمام برقی دست یابیم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: معاونت علمی و فناوری دوران سختی را پشت سر گذاشته و امروز به دوران بلوغ خود رسیده است و همین انتظارات از این معاونت را بیشتر می‌کند و باید یاد بگیریم از این درخت تنومند چگونه مراقبت و محافظت کنیم.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، ثبت نام نودانشجویان مقطع کارشناسی شریف از امروز آغاز می شود.

خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی جمعی از دانشگاه های تهران با تاکید بر پیگیری اعتراضات در چارچوب قانون و در مدار عقلانیت، آسیب به اموال عمومی و توهین به مقدسات و نظام اسلامی را محکوم کردند.

وب‌گاه الف

طراحی و تولید قطعات نظامی و ارتقاء توان دفاعی کشور تا انجام اقدامات مؤثر فرهنگی، تنها گوشه‌ای از تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس است؛ نهادی که در این دوران بیش از120 پروژه بزرگ و کوچک نظامی را به سرانجام رساند که هر یک از آن‌ها گره‌هایی از مشکلات نظامی باز کردند که شاید در تصورات هیچ‌کس نمی‌گنجید.