یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمدی‌نژاد پس از آنکه حکم عضویت او در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر شده است در برابر حوادث اخیر در کشور موضع گیری کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برخی از اساتید دانشگاه شریف ضمن اعلام اعتصاب تصریح کردند که تا زمانی که دانشجویان بازداشت شده در اعتراضات اخیر آزاد نشوند از برگزاری کلاس خودداری خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار اشتری با تاکید براینکه پلیس ثابت کرده برای حفظ امنیت با تمام توان حتی از جانش هم می گذرد، عنوان داشت: امنیت کشور خط قرمز پلیس است و کارکنان انتظامی با تمام وجود از این امنیت حراست می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

آخرین نفر از دانشجویانی که شنبه دوم مهرماه در پی تجمعات بازداشت شده بودند، بامداد دوشنبه چهارم مهرماه به خوابگاه بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، طبق پیگیری و استعلام‌های انجام شده در روز یکشنبه سوم مهرماه از طریق رئیس دانشگاه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و حراست دانشگاه شریف، 6 نفر از میان 7 بازداشت شده شامگاه یکشنبه 3 مهر به منزل / خوابگاه خود برگشته‌اند. اهالی خانواده دانشگاه صنعتی شریف اطمینان خاطر داشته باشند،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در اعتراضات اخیر بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند همگی آزاد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند همگی آزاد شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا به اطلاعیه روابط عمومی، دانشجوهای بازداشت‌شده روز شنبه دانشگاه شریف آزاد شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

اهالی خانواده دانشگاه صنعتی شریف اطمینان خاطر داشته باشند، تلاش هیئت رئیسه دانشگاه در بررسی وضعیت و بازگشت نفر هفتم، به علاوه برخی دانشجویان دیگری که در تجمعات خیابانی چند روز گذشته بازداشت شده اند، ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: اهالی خانواده دانشگاه صنعتی شریف اطمینان خاطر داشته باشند، تلاش هیئت رئیسه دانشگاه در بررسی وضعیت برخی دانشجویانی که در تجمعات خیابانی چند روز گذشته بازداشت شده‌اند، ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته 6 نفر از میان 7 بازداشت شده شامگاه یکشنبه 3 مهر به منزل / خوابگاه خود برگشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنا به اطلاعیه روابط عمومی، دانشجوهای بازداشت‌شده روز شنبه دانشگاه شریف آزاد شدند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در حساب کاربری خود در توئیتر به بروز رفتار‌های بی منطق و ضد گفتگو در تجمع اخیر این دانشگاه واکنش نشان داد. متن توئیت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به شرح زیر است: دانشگاه شریف که باید نماد عقلانیت، منطق و گفتگو باشد، شب گذشته، شاهد تجمعی غیرقانونی، بی‌منطق و ضد گفتگو با شعار‌هایی توهین آمیز و رکیک بود. این‌ها...

خبرگزاری دانشجو

حسن کریمی مزرعه‌شاهی، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین توسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره‌ی جذب دانشجوی بین‌الملل گفت: به دلیل اشتراکات فرهنگی عقیدتی و دینی علاقه‌مند به جذب دانشجوی خارجی از کشور‌های همسایه هستیم. کریمی با اشاره به مصوبه‌ای که به تایید هیئت امنا دانشگاه خواجه نصیر رسیده است ادامه داد: اقداماتَ خوبی در این زمینه صورت گرفته، در راستای تشویق و ترغیب...

وب‌گاه الف

گروهی از محققان دانشگاه صنعتی شریف به رهبری دکتر علی بخشی، فناوری جدا ساز لرزه‌ای را در کشور توسعه دادند که می‌تواند علاوه بر آن که سازه‌های موجود و سازه‌های در حال ساخت را در برابر امواج ناشی از زلزله حفاظت کند، می‌توان از این فناوری به عنوان تکنیک مناسب برای مقاوم سازی سازه‌های تاریخی و قدیمی نیز استفاده کرد.