یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هشت دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ طی بیانیه اعلام کردند: رویه‌ی کج‌کاردِ گشت‌ارشاد اصل قانون حجاب و اقتدار پلیس را در مظان هجمه و خدشه قرار می‌دهد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «أَنَ الأَمرَ بِالمَعرُوفِ وَ النَهیَ عَنِ المُنکَرِ دُعَاء اِلَی الاِسلَام» امر به معروف و نهی از منکر دعوت اسلام است. حدود سه روز...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طراحی و تولید قطعات نظامی و ارتقای توان دفاعی کشور تا انجام اقدامات مؤثر فرهنگی، تنها گوشه‌ای از تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در دوران دفاع مقدس است؛ نهادی که در این دوران بیش از120 پروژه بزرگ و کوچک نظامی را به سرانجام رساند که هر یک از آن‌ها گره‌هایی از را مشکلات نظامی گشودند.

خبرگزاری مهر

بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران در بیانیه ای اعلام کردند: اصلاح و بهینه سازی و بازبینی نسبت به وضع فعلی گشت ارشاد مطالبه‌ای است که می‌شود به صورت تخصصی و قانونی آن را پیگیری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین دوره ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام این دانشگاه، کلیه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه صنعتی شریف از امروز چهارشنبه 30 شهریور می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش دانشگاه به نشانی edu.sharif.edu نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. براساس اطلاعیه‌ای که دانشگاه صنعتی شریف منتشر کرده، مدارک لازم برای ثبت‌نام عبارتند از: اصل شناسنامه و کپی صفحه اول اصل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دهمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در دانشگاه صنعتی شریف به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه روزهای 31 شهریور تا یکم مهر ماه سال 1401 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس ملکی، کارشناس انرژی، به جماران گفت: دولت ایران باید مسائل خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف طی بیانیه‌ای نسبت به عملکرد نیرو‌های قضائی و امنیتی و فوت مهسا امینی واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است: چهار روز از مرگ تاسف‌بار مرحومه مهسا امینی میگذرد. مرگی که هم خود منشا غمی بزرگ بوده و هم عوارض جانبی ناشی از آن در جامعه، موجب درد بزرگتری شده است. انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و دانشکده فنی دانشگاه تهران در حساب کاربری خود در توئیتر نسبت به فوت مهسا امینی واکنش نشان دادند. بر این اساس بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ساختار فعلی گشت ارشاد زاینده گسل‌های اجتماعی جبران ناپذیری در سطح جامعه ایرانی اسلامی ماست. معتقدیم که برای تحقق آرمان عفاف و حجاب...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیده عاطفه موسوی به سمت مشاور وزیر در امور بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از میان بیش از 5 هزار نفری که برای مرحله اول این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده بودند، 302 نفر برتر این مرحله وارد مرحله دوم شدند که از میان آن‌ها 30 نفر برتر برای ورود به مرحله سوم انتخاب شدند. سید محمد حسینی، مدیر دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو، درباره مرحله سوم این رقابت‌ها گفت: «مرحله سوم مسابقه ملی، از روز دوشنبه 28 شهریور ماه در دانشگاه صنعتی شریف...

خبرگزاری تسنیم

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی با حکم رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد. آیا با حضور معاون جدید، مشکلات استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوآور حل خواهد شد؟