شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دوم گفت‌وگو با ایسنا درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری سومین رویداد کانکت تاک را با عنوان «Connect Talk-Bridge» با محوریت «ارتباط اثرگذار مهاجران متخصص ایرانی با کشور» برگزار کرد.

وب‌گاه فرارو

مسئولان از مهاجرت سازمان‌یافته نخبگان سخن می‌گویند، اما نخبگان می‌گویند که در کشاکش رفتن و ماندن در وطن، مسیر اول را انتخاب کرده‌اند نه اینکه از آشیانه دل بریده باشند، نه اینکه نسبت به آینده و سرنوشت مردم و کشورشان بی‌تفاوت باشند، بلکه آن‌ها تنها یک زندگی ساده و طبیعی می‌خواهند.

خبرگزاری تسنیم

7 تن نفر از رؤسای دانشگاه‌های کشور در کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور تایید شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب هفت رئیس دانشگاه کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و هشتمین جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضورمحمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از برگزاری سه مسابقه در حوزه هوش مصنوعی و برنامه‌نویسی خبر داد و گفت: در مجموع سه مسابقه، 20 تا 30 هزار نفر درگیر خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که تحقق عدالت آموزشی و ارائه آموزش با کیفیت به تمام دانش‌آموزان کشور به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح است اما همچنان این ضرورت از سوی مسئولان مورد توجه قرار نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. او در لیستی که رائفی پور (!) اعلام کرده بود در جایگاه های میانی قرارداشت اما او بعد از دو روحانی تندرو یعنی رسایی و نبویان فعلا نفر سوم است....

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگاه فضایی ایران از دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد امریه سربازی می‌پذیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستگاه آشکارساز موج میلی‌متری اشیای پنهان به همت محققان دانشگاه صنعتی شریف ساخته شد. این دستگاه موفق به کسب رتبه دوم بخش «اتصال‌پذیری و میکروالکترونیک» جایزه ملی فناوری «نکست» شده است.

خبرگزاری مهر

پژوهشگاه فضایی ایران از دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ارشد امریه سربازی می پذیرد.

وب‌گاه گسترش

خشکی تالاب‌ها و رودخانه‌های فصلی، از بین رفتن درصد زیادی از اراضی جنگلی و منابع‌طبیعی، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و استفاده حداکثری از آب‌های ژرف و انقراض گونه‌های نادر حیات‌وحش به‌دلیل شکار بی‌رویه تنها چند نمونه از آسیب‌هایی است که در طول چند دهه بر پیکر محیط‌زیست کشور وارد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته با حضور پرشور مقامات و چهره‌های سیاسی کشور پای صندوق‌های رای برگزار شد‌. از جمله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری که در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق ستاد انتخابات کشور انداخت. در کنار او احمد وحیدی وزیر کشور، محمد‌تقی چراغی معاون سیاسی وزیر...

وب‌گاه گسترش

گزارشات بسیاری حکایت از آن دارد که ایران که یکی از صادرکنندگان بنزین بود، درحال تبدیل شدن به یک واردکننده است.