شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در شعبه مسجد دانشگاه صنعتی شریف در تهران در انتخاب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و آرای خود را به صندوق انداخت. گفتنی است، امیر عبداللهیان پیش از این طی پیامی به ایرانیان در شبکه اجتماعی ایکس، ضمن دعوت همگان به شرکت در انتخابات با عنوان" همه با هم برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در شعبه مسجد دانشگاه صنعتی شریف آرای خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در شعبه مسجد دانشگاه صنعتی شریف آرای خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه کشورمان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان با حضور در شعبه مسجد دانشگاه صنعتی شریف در تهران رأی خود را به صندوق انداخت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه در مسجد دانشگاه صنعتی شریف آرای خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: وحدت ملی و انسجام اسلامی دو راهبرد قطعی برای تحکیم ارکان اقتدار ملی و تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«با قهر کردن و کنار کشیدن از انتخابات مساله‌ای حل نمی‌شود بلکه تشدید هم می‌شود. مردم اگر در انتخابات شرکت نکنند، آن اتفاقی رخ می‌دهد که آن‌ها نمی‌خواهند، پس رای بدهند.» رئیس فراکسیون امید در مجلس دهم بیان کرد: شرکت در انتخابات حق طبیعی و ملی ما است. ما در یک خانواده به نام کشور زندگی می‌کنیم که نسبت به آن مسئولیت مشترک داریم و باید مسئولیت مان را انجام دهیم. محمدرضا عارف با حضور در...

وب‌گاه الف

رییس جمهور در حکمی محمد سعید سرافراز را به عنوان دبیر شورا و رییس مرکز راهبری هوش مصنوعی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، رودرا گاوراو شرست سفیر کشور هند و شوکلا رایزن علمی فرهنگی سفارت هند با حضور در دانشگاه صنعتی شریف ضمن بازدید از این دانشگاه از نزدیک با فضای آموزشی، علمی و فناوری آن آشنا شدند. در ابتدای این برنامه نشستی در ساختمان ریاست دانشگاه با حضور عباس موسوی و جمعی از مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه خلاصه‌ای...

خبرگزاری مهر

رودرا گاوراو شرست سفیر کشور هند و شوکلا رایزن علمی فرهنگی سفارت هند با حضور در دانشگاه صنعتی شریف از نزدیک با فضای آموزشی، علمی و فناوری آن آشنا شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از استاد اخراجی شریف در میان طراحان سوال المپیاد جهانی در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

تابستان امسال هیات اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف رای به پایان همکاری با این استاد فرهیخته داد.

وب‌گاه فرارو

دکتر علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف در توئیتی از مشارکت خود در طراحی سوالات المپیاد جهانی کامپیوتر نوشت.

وب‌گاه الف

شواهد و آمارها نشان می‌دهد ایران از صادرکننده بنزین در حال تبدیل شدن به یک واردکننده است و با این روند به نظر می‌رسد در سال آینده به واردات نزدیک به 4 میلیارد دلاری بنزین نیاز باشد.

خبرگزاری تسنیم

پلتفرم CONNECT با همفکری 10 نفر از برجسته‌ترین متخصصان ایران دانشگاه‌های برتر خارج از کشور ایجاد شده است که حاصل اجرای این برنامه 7800 همکاری موفق ثبت شده در پلتفرم connect و بازگشت 3600 نفر از نخبگان ایرانی به کشورمان است.