شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گزوه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، طبق آخرین اعلام انجمن فیزیک آمریکا APS فهرست جدید داوران ممتاز مجموعه مجلات APS این انجمن در سال 2024 معرفی شد. در این میان نام مهدی کارگریان استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه شریف نیز در فهرست قرار گرفته است. مهدی کارگریان در حوزه ماده چگال نظری پژوهشگری شناخته شده در سطح بین المللی است. کسب جایزه ICTP و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: سرانجام روز یازدهم اسفندماه بخش قابل توجهی از واجدین شرایط پای صندوق رای حاضر شده تا با تمام فراز و فرودهای ایام اخیر، ما مشارکت خودشان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بر آینده و سرنوشت خودشان اثرگذار باشند. نتایج انتخابات اما برای بسیاری تعجب‌برانگیز بود، چراکه چهره‌های جوان (که اصطلاحا در این دوره پاجوش‌ها لقب...

وب‌گاه عصر ایران

در آخرین اعلام انجمن فیزیک آمریکا APS، نام مهدی کارگریان عضو هیات علمی دانشگاه شریف در فهرست جدید «داوران ممتاز» مجموعه مجلات APS در سال 2024 قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، ناترازی در امر انرژی یکی از مسائلی است که مسئولان را مجبور به اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از آن کرده است. این تدابیر ممکن است کمی دیر به آنها رسیده باشد، زیرا حتی رهبری نیز درباره این موضوع نگرانی خود را بیان کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از خانه اندیشه ورزان نشست پیوست فرهنگی سیاست‌های اقتصادی، به همت اندیشکده حکمروایی فرهنگی (حرف) و اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه در خانه اندیشه‌ورزان برگزار شد. در این نشست علی ملکی مشاور وزیر اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه شریف، محمد جلال؛ مشاور وزیر اقتصاد و کمیل قیدرلو؛ مشاور وزیر اقتصاد و مدیر اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه و محمدحسین...

وب‌گاه خبر آنلاین

در آخرین اعلام انجمن فیزیک آمریکا APS، نام مهدی کارگریان عضو هیات علمی دانشگاه شریف در فهرست جدید «داوران ممتاز» مجموعه مجلات APS در سال 2024 قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شریفی زارچی، استاد اخراجی شریف در میان 7 استاد برجسته جهانی قرار گرفت. علی شریفی زارچی، استاد اخراجی شریف در میان 7 استاد برجسته جهانی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، علی شریفی زارچی با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی ایکس / توئیتر نوشت: باعث افتخار است به همراه پروفسور Pavel Pevzner، شناخته‌شده‌ترین دانشمند بیوانفورماتیک جهان، و دانشمندان بسیار برجسته‌ای از دانشگاه‌های هاروارد، کمبریج،...

وب‌گاه فرارو

علی شریفی زارچی با انتشار عکسی در شبکه اجتماعی ایکس / توئیتر نوشت: «باعث افتخار است به همراه پروفسور Pavel Pevzner، شناخته‌شده‌ترین دانشمند بیوانفورماتیک جهان، و دانشمندان بسیار برجسته‌ای از دانشگاه‌های هاروارد، کمبریج، بوستون، شریف و انستیتوی Broad دانشگاه MIT و هاروارد، در خدمت ایرانیان علاقه‌مند به بیوانفورماتیک باشم.»

خبرگزاری تسنیم

نهمین دوره رویداد سالانه WSS دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف طی 4 روز در این دانشگاه برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

کاردان گفت: در رابطه با حادثه فوکوشیما طی یک سال 78 گزارش دقیق و جزیی تهیه شد که منبع خوبی برای بررسی شرایط آن مقطع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با معرفی دو تیم برتر این مسابقات و تجلیل از داوران و تیم اجرایی این رقابت ها برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، براساس رای کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در پنجاه و هشتمین جلسه‌ای که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری...

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها اقتصاد ایران دوران خوشی را پشت‌سر نمی‌گذارد و این وضعیت وارد دومین دهه خود شده است. انتشار ترجمه فارسی کتاب «فراز و فرود ملت‌ها»، اثر منسر اولسون، اقتصاددان و اندیشمند سیاسی آمریکایی، باعث شد با حضور مترجم کتاب، درس‌های این اثر و کارکردهای آن برای اقتصاد ایران بررسی شود. این کتاب با بیان نحوه عملکرد گروه‌های منافع خاص در جامعه در تلاش است سازوکار فرو رفتن یک اقتصاد در رکود...

وب‌گاه فرارو

وزیر علوم در انتقاد از کم‌مهارتی دانشجویان برخی دانشگاه‌های نامدار صنعتی کشور گفت: «ایراد از وزارت علوم و دانشگاه‌ها نیست.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

پست جدید فرزاد جمشیدی خبر از قطع همکاری او با صداوسیما می‌دهد. فرزاد جمشیدی هم از تلویزیون قهر کرد! او که سال گذشته بعد از سال‌ها، برنامه‌های سحر و اربعین تلویزیون را اجرا کرد، حالا خبر داده که ماه رمضان امسال از اینستاگرام با مردم حرف می‌زند!

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه فناوری اطلاعات شریف با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 10 را در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار کرد.