شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: جایزه علمی مصطفی (ص) برای پایداری و ارتقای جایگاه خود به حمایت ها و پشتیبانی خیرین نیازمند است و باید از ساز و کارهای دولتی اجتناب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در بیانیه دفتر تحکیم وحدت پیرامون حواشی اخیر دانشگاه آمده است: هفته های اخیر شاهد آن بودیم که برخی جریانات سیاسی خاص منتسب به اصلاح طلبان با طرح کلیدواژه هایی نظیر خالص سازی دانشگاه و جوسازی علیه برخی از اساتید مدعو پیشاپیش هیزم تحریک جهت التهاب در دانشگاه را فراهم کردند. دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت این لشگرکشی همه جانبه و نامنصفانه موضع خود را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلفی گل از شروع سال تحصیلی دانشگاه ها از هفته سوم مهر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

زمان‌بندی ثبت‌نام خوابگاه دانشجویان ورودی 1402 کارشناسی ارشد دانشگاه شریف از ساعت 14 امروز آغاز و تا ساعت 12 سه‌شنبه 21 شهریور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک دکتری انسان‌شناسی می‌گوید: «دانشگاه برای اخراج اساتید زن بهای کمتری می‌پردازد. رسانه‌ها خبر اخراج زنان را کمتر پوشش می‌دهند. وقتی هم که پوشش می‌دهند با این عنوان که یک استاد زن اخراج شد خبر را کار می‌کنند. یعنی انگار جنسیت زن چیزی مضاعف بر استادی او است. در مجموع فضای دانشگاه به گونه‌ایست که انگار اینجا یک قلمروی مردانه است و زن‌ها به عنوان ضمیمه‌ای در این قلمرو مردانه هستند. حتی...

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت ظرفیت پذیرش در دانشگاه‌های کشور در سال تحصیلی جدید نشان می‌دهد 83 درصد ظرفیت بدون آزمون‌ها همچنان خالی مانده است و دانشگاه‌های بزرگ در پذیرش بدون آزمون سهم بسیار ناچیزی دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های معاند و ضد انقلاب و اصلاح‌طلب در حالی سناریوهای ساختگی اخراج اساتید را به بهانه پایان همکاری «علی شریفی زارچی» عضو هیأت علمی دانشگاه شریف کلید زده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

هیئت‌ها و تکیه‌های سراسر کشور در دهه سوم ماه صفر میزبان عزاداران اهل بیت (ع) هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر ایران در جمهوری آذربایجان پستی در خصوص جنگ احتمالی در قره باغ منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوع مواجهه روسای دانشگاه‌ها پیش وپس از انقلاب با موج اخراج استادان چگونه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام گفت: حذف یک استاد، تنها برخورد با یک فرد نیست، برخورد با تمام جامعه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل مجمع نیروهای خط امام گفت: شاید کسانی تک جناحی را به هر شکل ترجیح بدهند، اما با توجه به تنوعی که در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی وجود دارد نمیتوان تک صدایی را هم در کشور حاکم کرد. تک صدایی یعنی رکود و مرگ استعدادهای یک جامعه.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی به بررسی امواج تصفیه استادان دانشگاه در پیش و پس از انقلاب پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی شریفی زارچی نوشت: در جلسه هیات محترم اجرایی جذب دانشگاه شریف حضور یافتم و درخواست تجدیدنظر ارائه نمودم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زارچی در توئیتی نوشت: با حضور در هیات اجرایی جذب دانشگاه شریف درخواست تجدیدنظر کردم.