شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد اخراجی شریف درخواست بررسی مجدد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه خبری چندثانیه نوشت: علی شریفی زارچی استاد برکنارشده دانشگاه شریف اعلام کرد: در جلسه جذب دانشگاه شریف شرکت کردم و درخواست تجدیدنظر ارایه کردم.

وب‌گاه عصر ایران

عارف باور حاکمیت به امنیت اطلاعات و ارتباطات را به عنوان یک ضرورت اساسی برای تداوم کسب و کارهای فناورانه در جامعه عنوان کرد و افزود: در این راستا لازم است تدوین و اجرای سیاست‌های حمایت از تولید و کاربرد محصولات داخلی در حوزه افتا و همچنین ممنوعیت واردات تجهیزات این حوزه (که امکان ساخت آنها در داخل کشور وجود دارد) بیش از پیش مورد توجه مراجع و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط واقع شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره امور خوابگاه‌ها دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای، زمان‌بندی ثبت‌نام خوابگاه دانشجویان ورودی 1402 ارشد را اعلام کرد که از ساعت 14 امروز آغاز و تا ساعت 12 سه‌شنبه 21 شهریور ادامه خواهد داشت. مبلغ اعلام شده برای ودیعه خوابگاه ورودی های ارشد 900 هزار تومان است و برای ثبت‌نام باید به سامانه dorm.sharif.edu مراجعه کنند. در این اطلاعیه آمده است که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی ماه صفر مصادف با وفات حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) مراسم عزاداری در اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیدنامه نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با هشدار به حاکمیت درباره کاهش نیروی انسانی توانمند مورد نیاز کشور تاکید کرد که اقدامات مناسب برای جذب و نگهداشت جوانان و متخصصان باید انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با هشدار به حاکمیت درباره کاهش نیروی انسانی توانمند مورد نیاز کشور تاکید کرد که اقدامات مناسب برای جذب و نگهداشت جوانان و متخصصان باید انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: ما به راحتی درحال آتش زدن سرمایه‌های اجتماعی مملکت هستیم‌. ما همه را از خودمان طرد می‌کنیم. در این فضا گفته میشود فلان فرد تندرو می‌خواهد استاد دانشگاه بشود. طبیعی است که افکار عمومی جامعه آن را رد می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

موج بعدی تصفیه اساتید از دانشگاه‌ها پس از انقلاب و در پی انقلاب فرهنگی رخ داد. محمد ملکی که از اخراجی‌های دانشگاه به دست ساواک بود، به حکم مهندس بازرگان که او نیز جزو 12 استاد امضاکننده نامه معروف علیه کودتا بود که حکم اخراج دریافت کرد، به همراه سه تن دیگر به سرپرستی دانشگاه تهران رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: همه جای خیابان انقلاب را کتاب گرفته است. صدای موسیقی انقلابی فضا را پر می‌کند و دختر و پسر، کتاب در دست و روبه‌روی خودروهای عبوری، در پیاده‌روها و محوطه باز رو به دانشگاه تهران مشغول معرفی کتاب هستند. این بخشی از مستند (تازه‌نفس‌ها؛ ایران در روزهای پس از انقلاب) است که کیانوش عیاری در سال 58 آن را ساخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: نماینده ادوار مجلس گفت: تنها جایی که تا امروز خراب نشده بود دانشگاه صنعتی شریف بود که این گروه کوچک می‌خواهد آن را هم خراب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

156488 استاد در دانشگاه‌های دولتی و 100113 استاد در دانشگاه‌های خصوصی مشغول خدمت هستند. این‌همه سروصدا در مورد به‌اصطلاح اخراج اساتید که به ادعای حضرات کمتر از 100 نفر است، به چهار دهم درصد هم نمی‌رسد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الهام طبسی، پژوهشگر ارشد ایرانی موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) و معاون بخش فناوری‌های نوظهور آزمایشگاه فناوری اطلاعات (ITL) هم رده با ایلان ماسک وارد لیست 100 چهره تاثیرگذار حوزه هوش مصنوعی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«اخراج اساتید دانشگاه»؛ خبری که این روزها در لابه‌لای برخی اخبار مطرح و جنجال به پا کرده است اما طراحان این سناریو با طرح این شایعه چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بر اساس مصوبه جلسه 1383.12.19 هیأت وزیران، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات وظیفه «اصلاح و تجدید ساختار بخش‌های ارتباطی کشور»، «تعیین سیاست نرخ‌گذاری بر خدمات بخش‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویب جداول تعرفه‌ها و نرخ‌های خدمات ارتباطی در چارچوب قوانین و مقررات»، «تدوین مقررات ارتباطی کشور در چارچوب قوانین و مقررات و نظارت بر حسن اجرای آن»،...